Marketingová strategie značky Manufaktura

Název práce: Marketingová strategie značky Manufaktura
Autor(ka) práce: Koldová, Anna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce analyzuje současnou marketingovou strategii značky Manufaktura, která působí na trhu kosmetických výrobků. Práce se zaměřuje na konkurenci, změny nákupního chování během pandemie COVID-19 a shrnuje nejnovější trendy v oblasti kosmetiky. Součástí práce je vlastní kvantitativní výzkum mezi spotřebiteli kosmetických výrobků v České republice. Závěr práce obsahuje kritické zhodnocení současné strategie značky a shrnutí doporučení, která vyplývají z vývoje na trhu a vypracovaného výzkumu.
Klíčová slova: marketing; Manufaktura; značka; kosmetické výrobky; Český národní podnik s.r.o.
Název práce: The Marketing strategy of the Manufaktura brand
Autor(ka) práce: Koldová, Anna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis analyzes the current marketing strategy of the Manufaktura brand which operates in the cosmetic products market. The paper focuses on competition and changes in shopping behavior during the COVID-19 pandemic. It also summarizes the latest trends in cosmetics. Part of the work is a quantitative research that targeted consumers of cosmetic products in the Czech Republic. The conclusion contains a critical evaluation of the current brand strategy and a summary of recommendations that resulted from market developments and the research itself.
Klíčová slova: marketing; brand; cosmetic products; Manufaktura; Český národní podnik s.r.o.

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 6. 2020
Datum podání práce: 28. 4. 2021
Datum obhajoby: 10. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/73478/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: