Mezinárodní strategie vybrané značky na trhu s prémiovými krmivy pro psy

Název práce: Mezinárodní strategie vybrané značky na trhu s prémiovými krmivy pro psy
Autor(ka) práce: Uhrová, Kristýna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Křenková, Eva
Oponenti práce: Hinčica, Vít
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na mezinárodní strategii vybrané značky s prémiovými psími krmivy Ontario. Opírá se o teoretické poznatky z oblasti mezinárodní strategie firmy a značky, forem vstupu na zahraniční trhy, rozpoznávání rizik a bariér týkajících se takových vstupů, tržní analýzy, ale také o výzkum z oblasti globálního trhu s psími krmivy a jeho trendů. Jejím cílem je návrh a doporučení vhodné mezinárodní strategie české značky Ontario pro vstup na německý trh na základě analýzy konkurenčního prostředí, bariér, příležitostí a hrozeb, který tento trh pro českou značku přináší a představuje.
Klíčová slova: prémiová psí krmiva; mezinárodní strategie značky; mezinárodní podnikání; německý trh
Název práce: International brand strategy on a premium dog food market
Autor(ka) práce: Uhrová, Kristýna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Křenková, Eva
Oponenti práce: Hinčica, Vít
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis focuses on international strategy of a premium dog food brand, Ontario. It is based on theoretical findings related to the international business and brand strategy, types of market entry strategy, market entry risks and barriers recognition, market analysis and on the research of global dog food market and its trends. The aim of the thesis is to propose a suitable market strategy to enter the German market for Czech brand Ontario through analysing the competitive landscape, barriers of this market, its opportunities as well as threats.
Klíčová slova: international brand strategy; premium dog food; international business; Geman market

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 9. 2019
Datum podání práce: 28. 4. 2021
Datum obhajoby: 2. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70645/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: