Uvedení nového produktu společnosti Coca Cola

Název práce: Uvedenie nového produktu spoločnosti Coca Cola
Autor(ka) práce: Vosátková, Barbora
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto bakalárska práca sa zaoberá problematikou uvádzania nového produktu na trh Českej republiky spoločnosťou Coca-Cola. V teoretickej časti sú poskytnuté informácie o marketingu a jeho oblastiach. Ďalej je vysvetlený životný cyklus produktu, proces tvorby nového produktu a cieľová skupina. Taktiež je vysvetlená situačná analýza a analýzy prostredia podniku. V praktickej časti je predstavenie spoločnosti Coca-Cola, trh kolových a kávových nápojov a ich konkurencia na českom trhu. Hlavnú časť praktickej časti tvoria analýzy a výsledky dotazníkového šetrenia zamerané na nový produkt Coca-Cola With Coffee. Výstupom práce je odporučenie, prečo tento produkt na českom trhu predstaviť alebo nie.
Klíčová slova: marketing; analýza spoločnosti; product launch; Coca-Cola
Název práce: Uvedení nového produktu společnosti Coca Cola
Autor(ka) práce: Vosátková, Barbora
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto bakalářská práce se zaobírá problematikou uvádění nového produktu na trh České republiky společností Coca-Cola. V teoretické části jsou poskytnuté informace o marketingu a jeho oblastech. Dále je vysvětlený životní cyklus produktu, proces tvorby nového produktu a cílová skupina. Také je vysvětlená situační analýza a analýzy prostředí podniku. V praktické části je představená společnost Coca-Cola, trh kolových a kávových nápojů a jich konkurence na českém trhu. Hlavní část praktické části tvoří analýzy a výsledky dotazníkového šetření zaměřené na nový produkt Coca-Cola With Coffee. Výstupem práce je doporučení, proč tento produkt na českém trhu uvést anebo ne.
Klíčová slova: Coca-Cola; product launch; marketing; analýza společnosti
Název práce: Launching a new product of Coca Cola Company
Autor(ka) práce: Vosátková, Barbora
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the matter of introducing a new Coca-Cola brand product to the Czech market. In the theoretical part are given the information about marketing and its areas. Then tis explained the product launch and its process of introducing a new product and a target group. Moreover, the situation analysis and analysis of company’s environment is illustrated. The practical part introduces the Coca-Cola Company, market of coke and coffee beverages and their competition on the Czech market. The main part of the practical part consists of four analyses and results of a questionnaire survey focused on a new product Coca-Cola With Coffee. The goal of the thesis is to recommend launching or not to launch given product to the Czech market.
Klíčová slova: Coca-Cola; product launch; marketing; company analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 9. 2020
Datum podání práce: 29. 4. 2021
Datum obhajoby: 8. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/74365/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: