Online marketing skupiny APOGEO

Název práce: Online marketing skupiny APOGEO
Autor(ka) práce: Sabolová, Martina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Čermáková, Elvíra
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom tejto bakalárskej práce je navrhnúť konkrétne odporúčania pre zvýšenie efektivity online marketingovej stratégie spoločnosti APOGEO Group. Začiatok práce sa venuje primárne na definovanie online marketingu a nástrojov, ktoré sa najčastejšie v tomto prostredí využívajú. Odporúčania budú navrhnuté na základe podrobnej analýzy vybraných online marketingových nástrojov, čo predstavuje hlavný prínos tejto práce. V tomto prípade sa jedná o analýzu sociálnych sieti, webových stránok, PPC reklám, SEO a analýza e-mailového marketingu vybranej spoločnosti.
Klíčová slova: Online marketing; sociálne siete; PPC reklamy; SEO; online marketingová stratégia; e-mailing; obsahový marketing
Název práce: Online marketing skupiny APOGEO
Autor(ka) práce: Sabolová, Martina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Čermáková, Elvíra
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout konkrétní doporučení pro zvýšení efektivity online marketingové strategie společnosti APOGEO Group. Začátek práce je věnován především definici online marketingu a nástrojům, které se v tomto prostředí nejčastěji využívají. Na základě podrobné analýzy vybraných online marketingových nástrojů budou navržena doporučení, která představují hlavní přínos této práce. V tomto případě se jedná o analýzu sociálních sítí, webových stránek, PPC reklam, SEO a analýzu e-mailového marketingu vybrané společnosti.
Klíčová slova: Online marketing; online marketingová strategie; sociální sítě; PPC reklamy; SEO; e-mailing; obsahový marketing
Název práce: Online marketing of the APOGEO Group
Autor(ka) práce: Sabolová, Martina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Čermáková, Elvíra
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This bachelor thesis aims to propose specific recommendations to increase the effectiveness of APOGEO Group's online marketing strategy. The beginning of the thesis is primarily devoted to defining online marketing and the tools that are most commonly used in this environment. Recommendations will be proposed based on a detailed analysis of the selected online marketing tools, which represents the main contribution of this thesis. In this case, it involves the analysis of social media, websites, PPC ads, SEO, and analysis of email marketing of the selected company.
Klíčová slova: online marketing strategy; social media; PPC ads; content marketing; Online marketing; SEO; emailing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 9. 2020
Datum podání práce: 29. 4. 2021
Datum obhajoby: 2. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/74266/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: