Rozšíření značky "Mentos" do kategorie žvýkaček na českém trhu

Název práce: Rozšíření značky "Mentos" do kategorie žvýkaček na českém trhu
Autor(ka) práce: Krenkel, David
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Vokáč, Matěj
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce je věnována rozšíření značky "Mentos" do kategorie žvýkaček na českém trhu. Cílem práce je analyzovat úspěšnost rozšíření značky "Mentos" do žvýkačkové kategorie a navrhnout vylepšení marketingové strategie značky. Teoretická část práce se nejdříve zabývá teorií značky a její hodnoty a následně samotnou strategií rozšíření značky. Poté se práce věnuje situační analýze značky "Mentos" na trhu žvýkaček České republiky. Pro samotný návrh vylepšení marketingové strategie byl proveden kvalitativní a kvantitativní výzkum. Výsledkem práce je návrh zlepšení marketingové strategie značky, který je založen na závěrech výzkumů a byl navržen na budoucí tři roky.
Klíčová slova: značka; hodnota značky; rozšíření značky; pozice značky
Název práce: Extension of the "Mentos" brand to the chewing gum category on the Czech market
Autor(ka) práce: Krenkel, David
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Vokáč, Matěj
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis is devoted to the extension of the "Mentos" brand to the chewing gum category on the Czech market. The aim of this work is to analyze the success rate of the "Mentos" brand extension to the chewing gum category and propose improvements to the brand's marketing strategy. The theoretical part describes the theory of the brand and its value, following up with the strategy of brand extension. Moreover, the work deals with a situation analysis of the brand "Mentos" on the Czech chewing gum market. For the proposal of marketing, a strategy improvement was deducted from extensive qualitative and quantitative research. The result of the diploma is a proposal to improve brands' marketing strategy, which has been designed for the next three years.
Klíčová slova: brand positioning; brand; brand value; brand extension

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 9. 2020
Datum podání práce: 29. 4. 2021
Datum obhajoby: 8. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/74105/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: