Věrnostní program jako nástroj marketingové komunikace společnosti CrossCafe original s.r.o

Název práce: Věrnostní program jako nástroj marketingové komunikace společnosti CrossCafe original s.r.o
Autor(ka) práce: Balášová, Marie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Volfová, Jitka
Oponenti práce: Štangler, David
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnotit spokojenost stávajících zákazníků s věrnostním programem společnosti CrossCafe original s.r.o. a na základě analýzy věrnostního programu jako nástroje marketingové komunikace navrhnout možná doporučení na zvýšení efektivnosti tohoto programu a zvýšení spokojenosti zákazníků. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů jako je marketing, marketingová komunikace a poté představuje jednotlivé složky komunikačního mixu. Dále je popsán zákazník a jeho spokojenost. Stěžejní kapitolou je problematika věrnostních programů, kde je mimo jiné provedena analýza mezinárodních konkurenčních firem na českém trhu. Následně je proveden kvantitativní výzkum v podobě dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 2 985 respondentů. Na závěr práce jsou formulovány návrhy a doporučení, jež by do budoucna mohly posloužit firmě jako podklad pro plánovanou úpravu její marketingové komunikace, zejména jejího věrnostního programu.
Klíčová slova: Zákaznická spokojenost; CrossCafe; Marketingová komunikace; Věrnostní program; Zákazník; Marketing
Název práce: Loyalty program as a marketing communication tool of the company CrossCafe s.r.o
Autor(ka) práce: Balášová, Marie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Volfová, Jitka
Oponenti práce: Štangler, David
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main purpose of this bachelor thesis is to assess the satisfaction of current customers of the company CrossCafe original s.r.o. with their loyalty program and on the basis of the analysis of said loyalty program as a tool of marketing communication propose possible recommendations to increase the effectivity of this program and customer satisfaction. The theoretical part firstly addresses the definitions of basic terms such as marketing and marketing communication, then introduces the individual parts of the communication mix. The customer and his satisfaction are described next. The pivotal chapter looks into the issues of loyalty programs, and analyses among other things the international competitive companies on the Czech market. Subsequently, a quantitative research in the form of a questionnaire survey was carried out with 2 985 respondents. Lastly, the conclusion of the thesis mentions proposals and recommendations, which could serve the company as a foundation for the modification of their marketing communication in the future, especially their loyalty program.
Klíčová slova: Loyalty program; Customer; Marketing communication; Customer satisfaction; CrossCafe; Marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 9. 2020
Datum podání práce: 29. 4. 2021
Datum obhajoby: 1. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/73929/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: