Analýza marketingové strategie firmy Starbucks na českém a zahraničním trhu

Název práce: Analýza marketingové strategie firmy Starbucks na českém a zahraničním trhu
Autor(ka) práce: Truong, Bao Linh
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Čajka, Radek
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit marketingovou strategii světově známé americké společnosti Starbucks na českém a zahraničním trhu a navrhnout pro ni možná vylepšení. K dosažení cíle je provedené dotazníkové šetření, z nějž se zanalyzují výsledky průzkumu, které určí, jak čeští zákazníci vnímají marketingovou strategii Starbucks. Na základě výsledku jsou poté představeny doporučení pro firmu Starbucks, které by mohly rozšířit a vylepšit její marketingovou strategii.
Klíčová slova: marketingový mix; Švédsko; Starbucks ; komerční komunikace; marketingová strategie
Název práce: Analysis of Starbucks' marketing strategy on the Czech and foreign market
Autor(ka) práce: Truong, Bao Linh
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Čajka, Radek
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor‘s thesis is to evaluate the marketing strategy of worldwide known american company Starbucks on the czech and foreign market and to suggest possible improvements. To reach the goal, the questionnaire survey is conducted from which the results are going to be analyzed to determine the perception of czech customers on Starbucks‘ marketing strategy. Based on the results, the recommendations which could possibly expand and improve its marketing strategy are going to be introduced.
Klíčová slova: marketing mix; Sweden; Starbucks ; commercial communication; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 6. 2019
Datum podání práce: 29. 4. 2021
Datum obhajoby: 8. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70027/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: