Komunikační strategie hotelu

Název práce: Komunikační strategie hotelu
Autor(ka) práce: Rochová, Adéla
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kvítková, Zuzana
Oponenti práce: Bejdáková, Blanka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií a jejími nástroji Boutique Hotelu SwissHouse v Mariánských Lázních. Cílem práce je zanalyzovat a zhodnotit komunikační nástroje, které jsou hotelem využívány, a navrhnout doporučení pro zkvalitnění budoucí komunikační strategie. Práce je rozdělena do dvou stěžejních částí, teoretické a praktické. Teoretická část práce specifikuje komunikační mix, trendy v oblasti marketingové komunikace a online marketing. Praktická část diplomové práce se zabývá analýzou, která má tři části. Je realizována situační analýza, následně analýza marketingové komunikace hotelu a její zhodnocení. Propojení výše zmíněných částí stojí za vznikem návrhové poslední části práce, která obsahuje doporučení pro zlepšení budoucí komunikační strategie a jejích nástrojů.
Klíčová slova: marketingová komunikace; komunikační strategie; nástroje komunikace; online marketing; situační analýza; komunikace hotelu; sociální sítě; webová stránka
Název práce: Communication strategy of the hotel
Autor(ka) práce: Rochová, Adéla
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kvítková, Zuzana
Oponenti práce: Bejdáková, Blanka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with the communication strategy and its tools of the Boutique Hotel SwissHouse in Marianske Lazne. The aim of the thesis is to analyze and evaluate the communication tools that are used by the hotel and to propose recommendations for improving the future communication strategy. The thesis is divided into two main parts, a theoretical and a practical part. The theoretical part of the thesis specifies the communication mix, trends in marketing communication and online marketing. The practical part of the thesis deals with the analysis, which has three parts. A situation analysis followed by an analysis of the hotel's marketing communication and its evaluation. The above-mentioned parts of the thesis are joined together in the final chapter, which contains recommendations for improving the future communication strategy and its tools.
Klíčová slova: communication strategy; marketing communication; online marketing; communication of the hotel; social networks; marketing tools; situation analysis; website

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 5. 2019
Datum podání práce: 29. 4. 2021
Datum obhajoby: 2. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/69689/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: