Internetový marketing jako způsob zvýšení konkurenceschopnosti mezinárodní společnosti na trhu ekologických služeb

Název práce: Internetový marketing jako způsob zvýšení konkurenceschopnosti mezinárodní společnosti na trhu ekologických služeb
Autor(ka) práce: Vlasenko, Denys
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zadražilová, Dana
Oponenti práce: Zadražil, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá online marketingem jako způsobem zvýšení konkurenceschopnosti společnosti. Ve vztahu ke konkrétní společnosti hodnotí její potenciální možnosti k zavedení nástrojů online marketingu. Důraz je kladen na vlastnosti jednotlivých nástrojů online marketingu a jejich vhodnost pro společnost působící na trhu ekologických služeb. Bylo zjištěno, že výběr správných nástrojů online marketingu může zvýšit návštěvnost a konverzní poměr webových stránek. V průběhu psaní bakalářské práce bylo definováno, že účinnost implementace nástrojů online marketingu lze změřit pomocí vhodných klíčových ukazatelů výkonu. Byla navržena konkrétní reklamní strategie, mediální plán a organizační schéma zavedení online marketingu do společnosti, která na trhu nabízí čističky odpadních vod, příslušenství a ekologické služby z nich odvozené.
Klíčová slova: PPC; klíčové ukazatele výkonu; ekologické služby; online marketing; SEO
Název práce: Internet marketing as a way to increase the competitiveness of an international company on the market of ecological services
Autor(ka) práce: Vlasenko, Denys
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zadražilová, Dana
Oponenti práce: Zadražil, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Bachelor’s thesis deals with online marketing as a way to increase the competitiveness of the company. The potential opportunities for the implementation of online marketing tools were considered on the specific company example. The online marketing tools were characterized and the relevance of their implementation for companies operating in the market of ecological services were analyzed. It has been found that choosing the right online marketing tools can increase website traffic and conversion rates. During the writing of the bachelor's thesis, it was defined that the effectiveness of the implementation of online marketing tools can be measured using appropriate key performance indicators. It was proposed a specific marketing strategy, media plan and organizational scheme for the implementation of online marketing in a company that offers wastewater treatment systems, accessories to it and other ecological services.
Klíčová slova: key performance indicators; online marketing; ecological services; SEO; PPC

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Manažer obchodu
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 9. 2016
Datum podání práce: 29. 4. 2021
Datum obhajoby: 2. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58422/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: