Marketingová strategie firmy Dekstra Bus

Název práce: Marketing strategy of Dekstra Bus
Autor(ka) práce: Brýdlová, Viktorie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Escobar Rios, Andrea
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The goal of the thesis is to suggest changes based on marketing strategy research and change factors such as names of the minibuses and presentation on the market via bus expos to be more visible on the market and make Dekstra Bus expand into international level in the future. The first chapter concerns a theoretical review of marketing strategies, including Small and middle-companies, Business to Business market, its related concepts and characteristics of Business to Government. The second chapter evaluates the current marketing strategy of Dekstra Bus, analyzes the market and suggests a new marketing strategy by Scorpio model and elaborates the possibility of market expansion and steps necessary to do so.
Klíčová slova: B2B; B2G; marketing strategy; minibus; transportation; urban transportation
Název práce: Marketingová strategie firmy Dekstra Bus
Autor(ka) práce: Brýdlová, Viktorie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Escobar Rios, Andrea
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem této práce je návrh změn založených na výzkumu marketingové strategie a proměnných faktorů. Týkající se změny názvů minibusů a působením na trhu především na veletrzích, z důvodu zviditelnění se a možnosti budoucí expanze do zahraničí. První kapitola se zabývá teoretickým přehledem marketingových strategií, včetně malých a velkých firem, trhu Business to Business a Business to Goverment. Druhá kapitola hodnotí současnou marketingovou strategii firmy Dekstra Bus, analyzuje trh, navrhuje novou marketingovou strategii podle modelu Scorpio, rozpracovává možnosti expanze na nové trhy a kroky k tomu nezbytné.
Klíčová slova: minibus; přeprava; městská doprava; Marketingová strategie; B2G; B2B

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 9. 2020
Datum podání práce: 30. 4. 2021
Datum obhajoby: 8. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/74007/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: