Návrh nové identity značky a její komunikační strategie

Název práce: Návrh nové identity značky a její komunikační strategie
Autor(ka) práce: Vávrová, Michaela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku značky a komunikační strategie na příkladu české firmy. Cílem této bakalářské práce je návrh nové identity české značky autokosmetiky a její komunikační strategie při jejím vstupu na trh. V teoretické části je rozebrána marketingová komunikace zaměřená na sociální sítě. Dále je rozvedena problematika značky a její identity. V praktické části se práce nejdříve zaměřuje na původní podobu značky. Dále je vytvořena nová identita značky společně s její komunikační strategií zaměřenou především na online prostředí.
Klíčová slova: Identita značky; Značka; Komunikační strategie; Komunikační mix
Název práce: Design of the new brand identity and its communication strategy
Autor(ka) práce: Vávrová, Michaela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis is focused on the brand and communication strategy, demonstrated on an example of a Czech company. The aim of this bachelor thesis is to propose a new brand identity of the Czech car cosmetics brand, and its communication strategy when entering the market. In the theoretical part, marketing communication is discussed with the focus on the social media. Moreover, brand and brand identity is examined. In the practical part of the thesis, the former brand identity is described and then a new brand identity is created together with its communication strategy focused primarily on the online marketing channel.
Klíčová slova: Communication strategy; Communication mix; Brand; Brand Identity

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 6. 2020
Datum podání práce: 30. 4. 2021
Datum obhajoby: 11. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/73459/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: