Brand launch online módní značky

Název práce: Start an Online Fashion Brand from Scratch
Autor(ka) práce: Arsentyeva, Julie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Čermáková, Elvíra
Oponenti práce: Khelerová, Vladimíra
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This thesis aims to introduce a new online fashion brand and propose a well-performing marketing campaign suitable for the company. In the theoretical section, the concepts of branding and fashion marketing are explained. The practical part presents a new clothing brand, its idea, key values and identity. The core of this thesis is to select the right target group for the brand, identify its competitors, propose a marketing campaign and evaluate the economic feasibility of the introduced fashion brand. The main research question concerns the financial aspect of the future business, raising the question of whether the introduced brand could stay cost-competitive in the long-term, based on its pricing strategy.
Klíčová slova: building a strong fashion brand; marketing strategy; branding; fashion brand; fashion marketing
Název práce: Brand launch online módní značky
Autor(ka) práce: Arsentyeva, Julie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Čermáková, Elvíra
Oponenti práce: Khelerová, Vladimíra
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Tato práce si klade za cíl představit novou online módní značku a navrhnout pro ni vhodnou marketingovou kampaň. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmů Branding a Fashion Marketing. Praktická část představuje novou značku oblečení, její klíčové hodnoty a brand identitu. Hlavním cílem této práce bylo vybrat cílovou skupinu značky, identifikovat její hlavní konkurenty, navrhnout marketingovou kampaň a vyhodnotit ekonomickou proveditelnost navrženého projektu. Hlavní výzkumná otázka se týká finančního aspektu budoucího podnikání a sice zda by módní značka mohla zůstat dlouhodobě cenově konkurenceschopná na základě své cenové strategie.
Klíčová slova: módní značka; fashion marketing; branding

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 2. 2020
Datum podání práce: 30. 4. 2021
Datum obhajoby: 2. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/72777/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: