Variabilita inklinace k národním produktům mezi evropskými regiony a její dopad na chování spotřebitele

Název práce: Variability in inclination toward national products among European regions and its impact on consumer behavior
Autor(ka) práce: Artamonova, Daria
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Escobar Rios, Andrea
Oponenti práce: Zlatić, Marija
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The thesis investigates the level of predisposition towards domestic brands in the product category, which is considered "national pride" in three European regions: France, Czech Republic and Russia. The aim of the thesis work was to determine whether there is a notable variability between the levels of this predisposition between European regions and, if these variabilities were found, to determine whether they are related to the overall differences in consumer behavior between regions. It was proved that the level of predisposition is high in all the researched regions and the differences among them are insignificant.
Klíčová slova: consumer behavior; consumer ethnocentrism; country-of-origin effect
Název práce: Variabilita inklinace k národním produktům mezi evropskými regiony a její dopad na chování spotřebitele
Autor(ka) práce: Artamonova, Daria
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Escobar Rios, Andrea
Oponenti práce: Zlatić, Marija
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Diplomová práce zkoumá úroveň predispozice k domácím značkám v produktové kategorii, která je považována za „národní hrdost“ ve třech evropských regionech: Francii, České republice a Rusku. Cílem práce bylo zjistit, zda existuje rozdíl mezi úrovní této predispozice mezi evropskými regiony a pokud by tyto rozdíly byly zjištěny, určit, zda mají vztah k celkovým rozdílům v chování spotřebitelů mezi regiony. Bylo prokázáno, že úroveň predispozice je vysoká ve všech zkoumaných regionech a rozdíly mezi nimi jsou zanedbatelné.
Klíčová slova: spotřebitelské chování; spotřebitelský etnocentrismus; efekt země původu

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 2. 2020
Datum podání práce: 30. 4. 2021
Datum obhajoby: 8. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/72683/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: