Exportní strategie značky Tendon

Název práce: Exportní strategie značky Tendon
Autor(ka) práce: Brožová, Tereza
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Procházka, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce řeší exportní strategii značky Tendon na španělském trhu. Tendon se zabývá výrobou a exportem horolezeckých a pracovních lan. Přestože je Španělsko v této oblasti atraktivním trhem, v porovnání s jinými evropskými státy se na celkových tržbách Tendonu podílí podstatně menším dílem. Cílem práce bylo navrhnout úpravy exportní strategie, které povedou ke zvýšení tržeb. V praktické části jsem se věnovala tématu skrytých šampionů, kterým je Tendon až nápadně podobný. V praktické části jsem vytvořila analýzu, jednak španělského trhu (v podobě PEST analýzy), poté aktuální exportní strategie spolu s konkurenční analýzou a také analýzu značky Tendon (v podobě SWOT analýzy). V závěru jsou uvedeny konkrétní kroky pro úpravu exportní strategie, které povedou ke zvýšení tržeb na španělském trhu.
Klíčová slova: export; lezecká lana; skrytí šampioni
Název práce: Tendon Brand Export Strategy
Autor(ka) práce: Brožová, Tereza
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Procházka, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tendon is a producer and an exporter of climbing and working ropes and this bachelor thesis deals with Tendon brand export strategy in Spain. Although Spain is an attractive market for the seller of climbing and working ropes, it brings much smaller profit from sales to Tendon compared to other European countries. The goal of the thesis was to make suggestions that will lead to increase sales. In the theoretical part, I dealt with the topic of Hidden champions, which have many similarities with Tendon. In the practical part I analysed the Spanish market (in the form of PEST analysis), then the current export strategy together with competitive analysis, and also an analysis of the Tendon brand (in the form of SWOT analysis). At the end, I wrote down specific suggestions, which will lead to increased sales in Spain.
Klíčová slova: export; climbing ropes; Hidden champions

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 10. 2019
Datum podání práce: 30. 4. 2021
Datum obhajoby: 8. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/71336/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: