Brand Extension: Vstup zavedené kávové značky Tchibo do nové produktové kategorie

Název práce: Brand Extension: Vstup zavedené kávové značky Tchibo do nové produktové kategorie
Autor(ka) práce: Harcubová, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Machek, Martin
Oponenti práce: Pokorná, Michaela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce pokrývá teoretické shrnutí dosavadních poznatků o rozšíření značky a vhodných metodologií samotné implementace produktového rozšíření. Zároveň nabízí pohled do zrození nového produktu, který by měl omladit zavedenou kávovou značku Tchibo. V praktické části je představena marketingová strategie pro rozšíření portfolia zmíněné značky. Ta je založena na zhodnocení aktuální situace a následného nalezení díry na trhu a jejím vhodným vyplněním pomocí nového produktu, pro který by měla společnost dostatečné prostředky a potenciál. Následně je brán zřetel na popis a představení konkrétního produktu a jeho přínos pro značku. Nechybí také návrh dalších prvků marketingového mixu jako cenová strategie, vhodná distribuce a komunikace nového produktu, či kreativa, která by měla produkt vizuálně prezentovat a projektový plán pro případ skutečné realizace navržené extenze.
Klíčová slova: rozšíření značky; produktové rozšíření; case study; brand management; Tchibo
Název práce: Brand Extension: Entry of the established Tchibo coffee brand into a new product category
Autor(ka) práce: Harcubová, Kateřina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Machek, Martin
Oponenti práce: Pokorná, Michaela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The work covers a theoretical summary of existing knowledge about brand extension and appropriate methodologies for the actual implementation of product extension. At the same time, it offers an insight into the birth of a new product, which should rejuvenate the established coffee brand Tchibo. The practical part presents a marketing strategy for expanding the portfolio of the brand. It is based on the evaluation of the current situation and the subsequent finding of a hole in the market and its appropriate filling with a new product, for which the company would have sufficient resources and potential. Subsequently, the description and presentation of a specific product and its benefits for the brand are taken into account. There is also a proposal for other elements of the marketing mix such as pricing strategy, appropriate distribution and communication of a new product, or a creative that should visually present the product and a project plan in case of actual implementation of the proposed extension.
Klíčová slova: brand extension; product extension; case study; brand management; Tchibo

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 11. 2019
Datum podání práce: 1. 5. 2021
Datum obhajoby: 1. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/71621/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: