Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí

Název práce: Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Autor(ka) práce: Suková, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Kovářová, Kristýna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je zachytit jednotlivé fáze kupního rozhodování spotřebitele na trhu ručního nářadí v České republice, a to u segmentu tzv. hobby uživatelů. Dílčím cílem je vytvořit porovnání se segmentem profesionálních uživatelů. Konkrétně je práce zaměřena na produkty Bosch, pro které jsou v závěru práce formulována marketingová doporučení. V teoretické části jsou představena specifika spotřebního chování, kupní rozhodovací proces, vliv značky na spotřební chování a smysl segmentace trhu. V praktické části jsou využita jak sekundární data MML-TGI, tak primární data. Za účelem získání primárních dat bylo realizováno dotazníkové šetření.
Klíčová slova: kupní rozhodovací proces; MML-TGI; ruční nářadí; spotřební chování
Název práce: Consumer behaviour on power tools market
Autor(ka) práce: Suková, Kateřina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Kovářová, Kristýna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to capture the various stages of consumer purchasing decisions in the market of hand tools in the Czech Republic, in the segment of the so-called hobby users. The partial goal is to create a comparison with the segment of professional users. Specifically, the work is focused on Bosch Power Tools products, for which marketing recommendations are formulated at the end of the thesis. The theoretical part presents the specifics of consumer behavior, purchasing decision-making process, the influence of the brand on consumer behavior and the meaning of market segmentation. In the practical part, both secondary MML-TGI data and primary data are used. In order to obtain primary data, a questionnaire survey was conducted.
Klíčová slova: consumer behaviour; purchasing decision process; MML-TGI; power tools

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 6. 2020
Datum podání práce: 6. 5. 2021
Datum obhajoby: 17. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/73530/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: