Marketing a analýza spokojenosti zákazníků vybraného podniku

Název práce: Marketing a analýza spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Autor(ka) práce: Zamastilová, Valentýna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Krčilová, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je představit vybrané marketingové a komunikační aktivity podniku za daná období a následně provést analýzu zákaznické spokojenosti. V teoretické části je věnován prostor zejména marketingu ve službách a také zákaznické spokojenosti. V metodologické části jsou stanoveny výzkumné otázky, které jsou následně zodpovězeny a vyhodnoceny pomocí statistických ukazatelů v části praktické. K jejich zodpovězení je využito výsledků z kvantitativního šetření, které je zaměřeno na hodnocení jednotlivých faktorů spokojenosti. Následně je provedeno kvalitativní šetření v podobě hloubkových rozhovorů s respondenty, které doplňuje další poznatky získané z šetření kvantitativního. V závěru práce jsou získané informace shrnuty včetně identifikace klíčových aspektů spokojenosti zákazníků a navržena doporučení podniku k implementaci.
Klíčová slova: zákaznická spokojenost; marketingové aktivity; služby; gastronomie
Název práce: Marketing and customer satisfaction analysis of a chosen company
Autor(ka) práce: Zamastilová, Valentýna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Krčilová, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this master’s thesis is to describe marketing and communication activities and to analyse customer satisfaction of a chosen company. The first part is dedicated to marketing in services as well as to customer satisfaction. Subsequently, the research questions are defined and answered in the practical part of the thesis. The questions are evaluated using the statistics methods. The data were collected by the quantitative research focused on the satisfaction factors. Following qualitative research, in the form of in-depth interviews, brought additional findings to the gathered data from the quantitative research. In the final part, the results are summarized, including the key satisfaction aspects, and recommendations for implementation for the company are proposed.
Klíčová slova: customer satisfaction; marketing activities; services; gastronomy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 9. 2020
Datum podání práce: 8. 5. 2021
Datum obhajoby: 8. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/74059/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: