Zhodnotenie influencer marketingu značky Maybelline na sociálnej sieti Instagram

Název práce: Zhodnotenie influencer marketingu značky Maybelline na sociálnej sieti Instagrame
Autor(ka) práce: Klimková, Diana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Dvořáková, Michaela
Oponenti práce: Mihalusová, Romana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto bakalárska práca je zameraná na skúmanie influencer marketingu značky Maybelline na platforme Instagram. Teoretická časť najskôr definuje pojmy, metódy skúmania účinnosti, uvedie príklady influencer marketingu a následne predstaví značku Maybelline. Praktická časť bakalárskej práce je zameraná na získanie spätnej väzby od spotrebiteľov kozmetiky v súvislostí s atraktivitou influencer marketingu danej značky. V neposlednom rade vyhodnotí influencer marketing značky Maybelline na základe sekundárnych dát. Cieľom práce je zhodnotiť atraktivitu a funkčnosť influencer marketingu a prísť k záveru, či je využívaný efektívne.
Klíčová slova: influencer marketing; Instagram; Maybelline; spolupráca; influenceri
Název práce: Influencer marketing evaluation of the Maybelline brand on the Instagram social network
Autor(ka) práce: Klimková, Diana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Dvořáková, Michaela
Oponenti práce: Mihalusová, Romana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This Bachelor thesis is focused on the study of influencer marketing of the Maybelline brand on the Instagram platform. The theoretical part, firstly, defines the concepts, methods of examining effectiveness, gives examples of influencer marketing and subsequently introduces the Maybelline brand. The practical part of the Bachelor thesis deals with obtaining feedback from cosmetics consumers based on the attractiveness of the brand’s influencer marketing. Last but not least, it evaluates the influencer marketing of the Maybelline brand on the basis of secondary data. The aim of the work is to evaluate the attractiveness and functionality of the influencer marketing and to conclude whether it is used effectively.
Klíčová slova: influencer marketing; Maybelline; collaboration; Instagram; influencers
Název práce: Zhodnotenie influencer marketingu značky Maybelline na sociálnej sieti Instagram
Autor(ka) práce: Klimková, Diana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Dvořáková, Michaela
Oponenti práce: Mihalusová, Romana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce je zaměřená na zkoumání influencer marketingu značky Maybelline na platformě Instagram. Teoretická část nejdříve definuje pojmy, metody zkoumání účinnosti, uvádí příklady influencer marketingu a následně představuje značku Maybelline. Praktická část bakalářské práce je zaměřená na získaní zpětné vazby od spotřebitelů kosmetiky v souvislostí s atraktivitou influencer marketingu dané značky. V neposlední řadě vyhodnotí influencer marketing značky Maybelline na základě sekundárních dat. Cílem práce je zhodnotit atraktivitu a funkčnost influencer marketingu a přijít k závěru, jestli je využíván efektivně.
Klíčová slova: Instagram; influenceri; Maybelline; spolupráce; influencer marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 2. 2021
Datum podání práce: 9. 5. 2021
Datum obhajoby: 26. 5. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/76414/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: