Zákaznická zkušenost zahraničních studentů v programu MIMG z Vysoké školy ekonomické v Praze

Název práce: Foreign students' Customer Experience at the MIMG program from the University of Economics, Prague
Autor(ka) práce: Mejia Perdomo, David
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Ryška, Tomáš
Oponenti práce: Chavez, Jose Miguel Paz
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The aim of this thesis is to look into the student experience provided to international students at the University of Economics and Business in Prague's Master in Management program as an insider researcher with an outsider perspective taking approach. To achieve this goal, this paper provides an empathetic view of personas developed based on ethnographic interviews conducted with individuals based on their stage on the program's customer journey map, as well as a detailed view of their experience as students. The outcome of this research suggests that the university's lack of a customer experience strategy has had a significant impact on MIMG's perceived level of quality. As a result, in order for the program to be a success in terms of customer experience, the university must develop a strategy that standardizes the quality of customer experience for all local and international students.
Klíčová slova: Customer Experience; International student; Design Thinking; Customer Journey; Higher Education
Název práce: Zákaznická zkušenost zahraničních studentů v programu MIMG z Vysoké školy ekonomické v Praze
Autor(ka) práce: Mejia Perdomo, David
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Ryška, Tomáš
Oponenti práce: Chavez, Jose Miguel Paz
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je podívat se na zkušenosti studentů poskytované zahraničním studentům magisterského programu managementu na Vysoké škole ekonomické a obchodní v Praze jako zasvěcený výzkumný pracovník s přístupem zvenčí. K dosažení tohoto cíle tento článek poskytuje empatický pohled na osobnosti vyvinuté na základě etnografických rozhovorů vedených s jednotlivci na základě jejich stádia na mapě cesty zákazníka k programu a také podrobný pohled na jejich zkušenosti jako studentů. Výsledek tohoto výzkumu naznačuje, že absence strategie zákaznické zkušenosti univerzity měla významný dopad na úroveň kvality vnímanou společností MIMG. Výsledkem je, že aby byl program úspěšný, pokud jde o zákaznické zkušenosti, musí univerzita vyvinout strategii, která standardizuje kvalitu zákaznické zkušenosti pro všechny místní i mezinárodní studenty.
Klíčová slova: Cesta zákazníka; Mezinárodní student; Zkušenosti zákazníků; Vysokoškolské vzdělání; Designové myšlení

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 11. 2020
Datum podání práce: 9. 5. 2021
Datum obhajoby: 14. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/75343/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: