Analýza užití CRM systému a možnosti jeho zlepšení

Název práce: Analýza užití CRM systému a možnosti jeho zlepšení
Autor(ka) práce: Trojáček, David
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Basl, Josef
Oponenti práce: Fortinová, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá CRM neboli řízením vztahů se zákazníky. V teoretické části se definuje pojem CRM a jeho význam. Krátce se rozebírá vznik a vývoj CRM, prvky CRM, aplikační architektura, typy CRM systémů a jejich přístupy k technickému řešení. Poslední podkapitolou zpracování přehledu stavu CRM je měření úrovně a výkonnosti CRM. Poté následuje kapitola, která popisuje současné trendy řízení vztahů se zákazníky a kapitola, která představuje zvolené metody pro zpracování praktické části. Další úsek bakalářské práce je praktická část, ve které je provedené zhodnocení užití CRM systému ve vybrané bankovní instituci. Toto zhodnocení je provedeno hlavně z uživatelského hlediska a na základě něj jsou navrhovaná doporučení, na která by se měla banka zaměřit. Jsou to převážně doporučení, která povedou ke zlepšení práce se zavedeným CRM systémem, a tím pádem i ke zlepšení budování dlouhodobých vztahů se zákazníky.
Klíčová slova: CRM; řízení vztahů se zákazníky; trendy; doporučení
Název práce: CRM system usage analysis and suggestions for its improvement
Autor(ka) práce: Trojáček, David
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Basl, Josef
Oponenti práce: Fortinová, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis focuses on Customer Relationship Management (CRM). The theoretical part defines the concept of CRM and its meaning. The origin and development of CRM, elements of CRM, application architecture, types of CRM systems, and their approaches to technical solutions are briefly discussed. The last subchapter of the CRM status overview is the measurement of the level and performance of CRM. This is followed by a chapter that describes current trends in customer relationship management and a chapter that presents the chosen methods for processing the practical part. The next section of the bachelor's thesis is the practical part, in which the evaluation of the use of the CRM system in a selected banking institution is performed. This evaluation is performed mainly from the user's point of view, including proposed recommendations that the bank should focus on based on their answers. These are mainly recommendations that will lead to improved work with the established CRM system and thus to improved building long-term relationships with their customers.
Klíčová slova: recommendations; CRM; customer relationship management; trends

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Aplikovaná informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 11. 2019
Datum podání práce: 9. 5. 2021
Datum obhajoby: 17. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/71675/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: