Vytvoření chatbota zákaznické podpory

Název práce: Vytvoření chatbota zákaznické podpory
Autor(ka) práce: Tragan, Lukáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vencovský, Filip
Oponenti práce: Wiesner, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a vytvořením chatbota, který odpovídá na obecné dotazy ohledně CRM produktu Pipedrive a také dokáže provádět rutinní činnosti. Práce obsahuje kvalitativní výzkum ve formě hloubkových rozhovorů, díky kterému jsou získány požadavky na chatbota, podle kterých je poté navrhnut a vytvořen. Dále je provedená analýza dostupných platforem na tvorbu chatbotů včetně vyhodnocení té nejoptimálnější podle předem určených kritérií. Práce obsahuje zdokumentovaný celý proces návrhu, vytvoření a testování chatbota. Výsledkem práce je chatbot, který dokáže odpovídat na témata, která vzešla z analýzy požadavků, a také dokáže provádět rutinní činnosti, jakými jsou domlouvání schůzek či vytváření zkušebních verzí CRM produktu Pipedrive. Chatbot je na konci práce otestován, aby se ověřilo, zda vyhověl požadavkům a cílům práce.
Klíčová slova: chatbot; umělá inteligence; výzkum; automatizace
Název práce: Creation of a customer support chatbot
Autor(ka) práce: Tragan, Lukáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vencovský, Filip
Oponenti práce: Wiesner, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor’s thesis deals with designing and creating a chatbot that answers general questions regarding the CRM product Pipedrive and can also execute routine operations. The thesis includes qualitative research in the form of in-depth interviews to determine requirements for designing and creating the chatbot. It also details an analysis of available chatbot creation platforms, including establishing the most optimal option, based on previously set criteria. The thesis documents the entire process of designing, creating, and testing the chatbot. The resulting chatbot can answer topics deriving from the requirement analysis and can also execute routine operations, such as scheduling appointments or creating trial versions of the CRM product Pipedrive. In the closing part of the thesis, the chatbot is tested to assess whether it met the requirements and goals set in the thesis.
Klíčová slova: artificial intelligence; research; automation; chatbot

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Aplikovaná informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 5. 2020
Datum podání práce: 10. 5. 2021
Datum obhajoby: 15. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/75947/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: