Atraktivita firem velké čtyřky a obdobných konzultačních firem pohledem studentů a absolventů VŠ

Název práce: Atraktivita firem velké čtyřky a obdobných konzultačních firem pohledem studentů a absolventů VŠ
Autor(ka) práce: Šlingrová, Klára
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Legnerová, Kateřina
Oponenti práce: Fuksová, Renata
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem bakalářské práce je určit nejatraktivnější poradenskou společnost pro studenty a absolventy vysokých škol a zjistit faktory, které tuto atraktivitu ovlivňují. Práce zjišťuje silné a slabé stránky vybraných poradenských společností. V neposlední řadě práce určuje, dle kterých faktorů se studenti a absolventi rozhodují při výběru zaměstnavatele. Teoretická část práce definuje pojmy jako je atraktivita zaměstnavatele, employer brand management či HR marketing. V praktické části jsou představeny čtyři největší poradenské společnosti v České republice. Následuje interpretace vlastního výzkumu, kterého se zúčastnilo 307 respondentů. Na základě výsledků dotazníkového šetření jsou zodpovězeny výzkumné otázky a na závěr jsou uvedena doporučení pro poradenské společnosti.
Klíčová slova: employer brand management; poradenské společnosti; atraktivita zaměstnavatele; značka zaměstnavatele; velká čtyřka
Název práce: An attraction of the companies from Big 4 and similar consulting companies from the point of view of university students and graduates
Autor(ka) práce: Šlingrová, Klára
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Legnerová, Kateřina
Oponenti práce: Fuksová, Renata
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main aim of the bachelor thesis is to identify the most attractive consulting company for university students and graduates and find out which aspects affect it. This thesis determines strengths and weaknesses of selected consulting companies. Last but not least, this paper identifies according to which factors students and graduates decide when choosing an employer. The theoretical part defines terms such as an attractiveness of the employer, an employer brand management or HR marketing. The biggest consulting companies from Czech Republic are introduced in the practical part. Followed by an interpretation of own research, in which 307 respondents participated. Research questions are answered based on the survey. In the end are given recommendation for consulting companies.
Klíčová slova: attractiveness of the employer; employer brand; employer brand management; Big 4; consulting companies

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra personalistiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 11. 2020
Datum podání práce: 10. 5. 2021
Datum obhajoby: 27. 5. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/75596/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: