Pořádání svateb na památkách v soukromém a veřejném vlastnictví na příkladu zámků Jemniště a Sychrov

Název práce: Pořádání svateb na památkách v soukromém a veřejném vlastnictví na příkladu zámků Jemniště a Sychrov
Autor(ka) práce: Marešová, Karolína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kouba, Vojtěch
Oponenti práce: Tyslová, Irena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce sleduje a porovnává přístup k organizaci svateb na dvou zámcích s odlišnou formou vlastnictví. V práci jsou nastíněny jednotlivé prvky svateb včetně právních náležitostí, které jsou v České republice k uzavření sňatku nutné. Sledována je také aktuální nabídka zámeckých objektů, které poskytují své prostory pro pořádání svateb. Cílem práce je identifikovat hlavní rozdíly v přístupu k organizaci svateb mezi soukromými a státními objekty. Výzkum proběhl formou rozhovorů s osobami, které se na zkoumaných zámcích organizaci svateb věnují. Pohled na nabízené služby je následně zhodnocen také ze strany potenciálního zákazníka pomocí marketingového mixu 4C.
Klíčová slova: svatba; ekonomika kulturního dědictví; Jemniště; Sychrov; event management
Název práce: Organization of weddings on cultural heritage in private and public ownership on the example of chateaus Jemniště and Sychrov
Autor(ka) práce: Marešová, Karolína
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kouba, Vojtěch
Oponenti práce: Tyslová, Irena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis monitors and compares the approach to the organization of weddings on two chateaus with different forms of ownership. The work outlines the individual elements of weddings, including the legal requirements that are necessary for valid marriage in the Czech Republic. The current offer of chateaus, which provide their premises for weddings, is also monitored. The aim of this work is to identify the main differences in the approach to the organization of weddings between private and public chateaus. The research took the form of interviews with people who are engaged in the organization of weddings at the examined chateaus. The view of the offered services is then also evaluated by the potential customer using the 4C marketing mix.
Klíčová slova: event management; Sychrov; economy of cultural heritage; wedding; Jemniště

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 2. 2021
Datum podání práce: 11. 5. 2021
Datum obhajoby: 17. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/76782/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: