Strategická analýza vybraného podniku Einhell-UNICORE s.r.o

Název práce: Strategická analýza vybraného podniku Einhell-UNICORE s.r.o
Autor(ka) práce: Haak, Tomáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sieber, Patrik
Oponenti práce: Boukal, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je pomocí strategické analýzy sestavit návrhy, doporučení a řešení na míru pro společnost Einhell-UNICORE. Součástí je také zjištění kritických oblastí a nalezení jejich řešení.V teoretické pasáži jsou popsány jednotlivé části, z kterých se strategická analýza sestává. V praktické pasáži jsou pak tyto části analyzovány z hlediska podniku, tedy jeho mikrookolí, makrookolí a nakonec analýza SWOT. V rámci mikrookolí je velmi důležitým nástrojem analýza a charakteristika odvětví a konkurence. K zjištění aktuální situace podniku se využívá nástroj Porterův model 5 sil. Na základě získaných poznatků je navrženo vhodné řešení aktuální situace podniku (kritické hrozby, příležitosti, silné a slabé stránky).
Klíčová slova: Strategická analýza podniku; analýza konkurence; SWOT analýza
Název práce: Strategical analysis of the company Einhell-UNICORE s.r.o
Autor(ka) práce: Haak, Tomáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sieber, Patrik
Oponenti práce: Boukal, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of this bachelor thesis is with help of strategical analysis construct best advices and suggestions for the Einhell-UNICORE company. Part of it is also to find out its critical areas and their solutions. In the theoretical part are described each segments which the strategical analysis consists of. In practical part these segments are analyzed from the company’s point of view. Analysis such as microenvironment, macroenvirnoment and at the end SWOT analysis. Important tool in order to make successful microenvironmental analysis is competition and industry characteristics. Tool to find out the company’s situation is for example Porter’s model of 5 strenghts. Based upon the results is proposed a solution to the company (critical threads, opportunities, strenghts and weaknesses)
Klíčová slova: Strategical analysis of the company; competition analysis; SWOT analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 1. 2021
Datum podání práce: 11. 5. 2021
Datum obhajoby: 4. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/75879/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: