Analýza strategie vybrané organizace (Sonnentor s.r.o.)

Název práce: Analýza strategie vybrané organizace (Sonnentor s.r.o.)
Autor(ka) práce: Mitterwaldová, Klára
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Boukal, Petr
Oponenti práce: Špička, Jindřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je určit klíčové faktory ovlivňující strategickou pozici podniku Sonnentor s.r.o. prostřednictvím vybraných metod strategické analýzy. Identifikovat tedy příležitosti, hrozby, silné a slabé stránky a následně zhodnotit nejen současnou situaci, ve které se společnost nachází, ale také se podívat na její možný budoucí vývoj. Důvodem provedení strategické analýzy je růst zájmu o organické čaje a zvyšující se konkurence v odvětví. Tato práce bude hledat odpovědi například na následující otázky: Co stojí za dosavadním úspěchem společnosti? Je tento úspěch udržitelný? Je vhodná doba na rozšíření areálu a otevření nových prodejen? Jak pandemie koronaviru může ovlivnit spotřebu organických produktů? Na základě poznatků budou sestaveny návrhy a doporučení pro budoucí chování společnosti.
Klíčová slova: Strategická analýza; PESTLE analýza; Porterův model pěti sil; SWOT analýza; VRIO analýza; charakteristika odvětví
Název práce: Analysis of the strategy of the chosen company (Sonnentor s.r.o.)
Autor(ka) práce: Mitterwaldová, Klára
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Boukal, Petr
Oponenti práce: Špička, Jindřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this work is to determine the key factors which affect the strategic position of the company Sonnentor s.r.o. through selected methods of strategic analysis. Therefore, opportunities, threats, strengths and weaknesses will be identified. Moreover, not only the current situation in which the company finds itself, but also look at its possible future direction will be evaluated. The reason for conducting the strategic analysis is the growing interest in organic tea and growing competition in the industry. This work will seek answers to the following questions, for example: What is behind the company's success so far? Is this success sustainable? Is it a good time to expand the complex and open new stores? How can a coronavirus pandemic affect the consumption of organic products? Based on the findings, proposals and recommendations for the future behavior of the company will be made.
Klíčová slova: Strategic analysis; PESTLE analysis; SWOT analysis; VRIO analysis; industry characteristics; Porter´s five forces analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 11. 2020
Datum podání práce: 11. 5. 2021
Datum obhajoby: 7. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/74964/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: