Výzkum spokojenosti zákazníků beauty salonu Goddess

Název práce: Výzkum spokojenosti zákazníků beauty salonu Goddess
Autor(ka) práce: Tuniakina, Polina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Borovská, Dagmar
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je zjistit zákaznickou spokojenost se službami salonu Goddess, pomocí korelační analýzy určit faktory, které mají nejsilnější vliv na celkovou spokojenost, a odpovědět na stanovené výzkumné otázky. Hlavní metodou kvalitativního výzkumu je osobní rozhovor s jednou z majitelek firmy, jehož prostřednictvím byly zjištěny potřebné informace pro průzkum ohledně provozovaní salonu. Pro kvantitativní výzkum bylo provedeno šetření formou online dotazování na základě klientské báze salonu. Celkem se dotazování zúčastnilo 108 respondentů, kteří tvoří výběrový soubor. Výzkum určil celkovou zákaznickou spokojenost, která v průměru činí 1,36 z 5. Vysoce hodnocenými faktory silně ovlivňujícími celkovou spokojenost jsou kvalita a cena služeb. Naopak faktorem s nejnižším průměrným hodnocením, ale zároveň vysokým vlivem na celkovou spokojenost je ochota a zdvořilost personálu.
Klíčová slova: zákaznická spokojenost; měření spokojenosti; marketing služeb; marketingový výzkum; dotazníkové šetření; Goddess
Název práce: Marketing research of customer satisfaction in beauty salon Goddess
Autor(ka) práce: Tuniakina, Polina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Borovská, Dagmar
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main purpose of this bachelor thesis is determination of customer satisfaction with services in beauty salon Goddess. Further aims are identification of interrelation between individual factors and overall customer satisfaction by using correlation analyze and answering established research questions. The main method of qualitative research is a personal interview with one of the company owners which helped to obtain needed information about managing of the salon. For a quantitative study, survey was conducted in online form on salon customer base. An amount of 108 respondents took part in the survey who present the selection. Overall customer satisfaction is 1,36 out of 5 in average as research identified. The services quality and price have the hugest impact that influence overall customer satisfaction. On the contrary, the factor with the lowest average score but at the same time large influence on total customer satisfaction is willingness and politeness of staff.
Klíčová slova: customer satisfaction; service marketing; marketing research; questionnaire survey; Goddess; satisfaction measurement

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 11. 2020
Datum podání práce: 11. 5. 2021
Datum obhajoby: 26. 5. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/74960/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: