Strategická analýza společnosti PRADA Czech Republic s. r. o

Název práce: Strategická analýza společnosti PRADA Czech Republic s. r. o
Autor(ka) práce: Kudryavtseva, Maria
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Smrčka, Luboš
Oponenti práce: Schönfeld, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá strategickou analýzou společnosti PRADA Czech Republic s.r.o. Cílem práce je vyhodnotit současný stav společnosti PRADA Czech Republic s.r.o. s ohledem na aktuální situaci ve světě pomocí identifikace jejích silných a slabých stránek a také příležitostí a hrozeb plynoucích z odvětví, ve kterém působí, a na základě výsledků analýzy navrhnout strategická doporučení pro zmírnění negativního dopadu pandemie viru COVID-19 na společnost a také kroky pro její další růst a úspěšný rozvoj na území České republiky. V teoretické části práce je vymezena základní terminologie a metodické postupy, které jsou následně aplikovány v praktické části práce. Pro analýzu okolí jsou v práci použity vybrané nástroje strategické analýzy, mezi které patří PESTEL analýza, Porterův model pěti sil, analýza odvětví a analýza konkurence. Vnitřní zdroje společnosti jsou analyzovány pomocí VRIO a finanční analýzy. K syntéze výsledků jednotlivých analýz je použita SWOT analýza. Práce by měla být přínosná především pro mateřskou společnost a vedení společnosti.
Klíčová slova: Strategie; luxusní oděvní a obuvní průmysl; strategická analýza; PESTEL analýza; Porterův model pěti sil
Název práce: Strategic analysis of the company PRADA Czech Republic s. r. o
Autor(ka) práce: Kudryavtseva, Maria
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Smrčka, Luboš
Oponenti práce: Schönfeld, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor’s thesis focuses on strategic analysis of the company PRADA Czech Republic s.r.o. The aim of this thesis is to evaluate the current state of the company PRADA Czech Republic s.r.o. with regard to the current situation in the world by identifying the company’s strengths and weaknesses as well as opportunities and threats posed by the industry where it operates, and based on the analysis’s results to propose strategic recommendations that will help to mitigate the negative impact of the current COVID-19 pandemic on the company and that will help the company to successfully grow and develop in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis defines the basic terminology and methods of strategic analysis that are later applied in the practical part of the work. Selected tools of the strategic analysis that are used for the analysis of the company’s environment include PESTEL analysis, Porter’s five forces model, industry analysis and competitor analysis. The company’s resources are analyzed using VRIO and financial analyses. SWOT analysis is used to synthesize all of the findings. This thesis should be beneficial primarily for the parent company and the company’s management.
Klíčová slova: luxury apparel and footwear industry; Strategy; Porter’s five forces model; PESTEL analysis; strategic analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 9. 2020
Datum podání práce: 11. 5. 2021
Datum obhajoby: 1. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/74063/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: