Optimalizace komunikačního mixu na základě ROI

Název práce: Optimalizace komunikačního mixu na základě ROI
Autor(ka) práce: Melíšek, Tadeáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Paclík, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá optimalizací komunikačního mixu z hlediska výkonnosti online marketingových kanálů. Cílem práce je vyhodnotit, které online marketingové nástroje pracují s nejvyšší návratností. V závěru jsou formulovány konkrétní kroky, jak zvýšit návratnost finančních prostředků investovaných do online komunikační strategie. Ty vycházejí z údajů z Google Analytics a dotazníkového šetření u více než 220 respondentů.
Klíčová slova: Online marketing; ROI; PPC reklama; webová analytika
Název práce: Optimization of Communication Mix Based on ROI
Autor(ka) práce: Melíšek, Tadeáš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Paclík, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis deals with the communication mix optimization from the view of the performance of online marketing channels. The thesis aims to evaluate which online marketing tool works with the highest return. In the conclusion, there are concrete steps defined on how to increase the return of financial assets invested in online communication strategy. Those are based on data from Google Analytics and from a questionnaire survey with more than 220 respondents.
Klíčová slova: Online marketing; PPC advertisement; return on investment; web analytics

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 6. 2020
Datum podání práce: 11. 5. 2021
Datum obhajoby: 31. 5. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/73711/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: