Strategie online marketingu klíčových značek kosmetiky v Číně

Název práce: On-line Marketing Strategy of Key Cosmetics Brands in China
Autor(ka) práce: Wang, Yihan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Kolouchová, Daniela
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The main objective of this thesis is to analyze, evaluate and compare the online marketing strategies of the key Chinese cosmetics brands((Perfect Diary, Florasis, Judydoll) in the Chinese market. Based on the primary research to identify the attitude of Chinese consumers towards the brands, propose feasible recommendations on online marketing strategies.
Klíčová slova: Chinese cosmetics brands; online marketing strategy; online communication channels; consumer behavior; primary research
Název práce: Strategie online marketingu klíčových značek kosmetiky v Číně
Autor(ka) práce: Wang, Yihan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Kolouchová, Daniela
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Hlavním cílem této diplomové práce je analyzovat, vyhodnotit a porovnat online marketingové strategie klíčových čínských kosmetických značek (Perfect Diary, Florasis, Judydoll) na čínském trhu, na základě primárního výzkumu zjistit postoj čínských spotřebitelů k značky, navrhnout proveditelná doporučení ohledně online marketingových strategií.
Klíčová slova: Čínské kosmetické značky; online marketingová strategie; online komunikační kanály; spotřebitelské chování; primární výzkum

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 11. 2020
Datum podání práce: 12. 5. 2021
Datum obhajoby: 14. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/75469/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: