Marketingová strategie ediční činnosti Galerie hlavního města Prahy

Název práce: Marketingová strategie ediční činnosti Galerie hlavního města Prahy
Autor(ka) práce: Bartošová, Věra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Prokůpek, Marek
Oponenti práce: Horňáková, Lucia
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se věnuje marketingové strategii ediční činnosti Galerie hlavního města Prahy. Galerie je považována za jednu z nejvýznamnějších galerií nejenom v Praze, ale i v celé České republice. Cílem práce je provedení výzkumné studie a následné vytvoření evaluace vhodnosti stávající marketingové strategie ediční činnosti. Teoretická část se zabývá marketingem, marketingovou strategií a marketingovým mixem. Posléze je jejich význam specifikován do oblasti muzeí a muzeí umění. Předmětem výzkumu je Galerie hlavního města Prahy. Práce vychází z kvalitativního výzkumu založeného na polo-strukturovaných rozhovorech vedených se zástupci galerie, z vlastních zkušeností načerpaných během absolvované stáže v galerii a benchmarkingu. Na základě těchto dat vychází zhodnocení marketingové strategie a následné doporučení pro zlepšení stávajících marketingových aktivit.
Klíčová slova: marketingová strategie; marketingový mix; muzejní marketing; Galerie hlavního města Prahy ; marketing
Název práce: Marketing strategy of publishing activities of Prague City Gallery
Autor(ka) práce: Bartošová, Věra
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Prokůpek, Marek
Oponenti práce: Horňáková, Lucia
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis concerns itself with a marketing strategy of publishing activities of Prague City Gallery. This gallery is considered one of the most significant galleries not only in Prague but in the whole Czech Republic. The main focus of this thesis is to perform a research study and to create an evaluation of the current marketing strategy of publishing activities. The theoretical part describes marketing, marketing strategy and marketing mix. Afterward, these topics are specified in the field of museums and art museums. The subject of the research is Prague City Gallery. The thesis proceeds from qualitative research based on semi-structured interviews conducted with representatives of the gallery, from personal experience gained during the internship in the gallery and benchmarking. Based on these current data and an evaluation of the marketing strategy, suggestions for improvement of the marketing strategy are proposed.
Klíčová slova: marketing strategy; Prague City Gallery; marketing; marketing mix; museum marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 10. 2020
Datum podání práce: 12. 5. 2021
Datum obhajoby: 23. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/74843/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: