Analýza zákaznické spokojenosti společnosti Sobek optik

Název práce: Analýza zákaznické spokojenosti společnosti Sobek optik
Autor(ka) práce: Spurný, Filip
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Obsahem této práce je analýza zákaznické spokojenosti podniku a jejím cílem je poskytnout pomoc majiteli maloobchodu, skrze data nabytá během zpracování práce. Nejprve je do práce zařazena teoretická část, ve které je autorem provedena literární rešerše na dané téma. Metodická část pojednává o metodách, které jsou později využity v praktické části. Konkrétně se jedná o dotazníkové šetření pro zákazníky Sobek optik, kteří jsou pro spolehlivost výzkumu vybíráni náhodně a následné zpracování výsledků pomocí výpočtů, rozdělení do tabulek a korelační analýzy, za účelem zjištění důležitosti jednotlivých zkoumaných faktorů. Praktická část se zaměřuje na vyhodnocení výsledků dotazníku vyplněného zákazníky zkoumaného podniku a analýzu těchto dat. Tyto analýzy dopomohly autorovi k uzavření práce a získání uspokojujících závěrů, které může majitel prodejny využit ve vlastní prospěch.
Klíčová slova: Maloobchod; Dotazníkové šetření; Zákaznická spokojenost; Zákazník
Název práce: Analysis of custemer satisfaction of the company Sobek optik
Autor(ka) práce: Spurný, Filip
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The content of this tesis is based on analysis of customer satisfaction of a company and its target is to provide help to an owner of a retail, through the data collected during processing the tesis. First part of the thesis is the theoretical part, in which a lirerary research was conducted. The methodical part is about the methods used in the thesis. Specifically it includes the survey for the customers of the Sobek optik retail, who are chosen randomly for the purpose of the reasearch reliability. Then follows the processing of the results via calculation, division into charts and correlation analysis, for the purpose of detection the importance of each researched factor. The practical part is focused on evaluation of the obtained results and analysis of the data provided by the customers of the Sobek optik retail. Those analysis helped author to reach the conclusion, which can be used by the retail owner for his own purpose.
Klíčová slova: Customer; Customer satisfaction; Retail; Survey

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 10. 2020
Datum podání práce: 12. 5. 2021
Datum obhajoby: 26. 5. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/74792/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: