Efektivita týmu v mediální agentuře během „koronakrize“

Název práce: Efektivita týmu v mediální agentuře během „koronakrize“
Autor(ka) práce: Vlček, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je určit, jaká měla opatření zavedená v digitálních mediálních agenturách během "koronakrize" od března roku 2020 vliv na efektivitu týmů v těchto agenturách. Hlavním podkladem pro výzkum je dotazníkové šetření v agentuře Adexpres a jejích sesterských agenturách. To je doplněno o rozbor krizových opatření zavedených managementem. Na základě výsledků dotazníkového šetření a identifikace klíčových oblastí jsou vydána doporučení pro případnou budoucí krizi podobného charakteru.
Klíčová slova: Digitální marketing; Týmová efektivita; Krizové řízení; Home Office; Koronakrize; Mediální agentura
Název práce: Team efficiency in media agencies during the „Covid crisis“
Autor(ka) práce: Vlček, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main goal of this diploma thesis is to find out how did the measures implemented in digital media agencies following the Covid-19 outbreak in march 2020 influence team efficiency in said agencies. The main part of the conducted research is a survey distributed within the Adexpres media agency and its sister agencies. This is accompanied by an analysis of the anti-crisis measures adopted by the management. Based on the survey results and also on the identification of key areas of focus, reccomendations for avertion of a possible future crisis are introduced.
Klíčová slova: Crisis management; Covid-19 crisis; Team efficiency; Media agency; Digital Marketing; Home Office

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 9. 2020
Datum podání práce: 20. 6. 2021
Datum obhajoby: 8. 9. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/74057/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: