Návrh nové marketingové strategie pro startup Eco Fashion Labels

Název práce: Návrh nové marketingové strategie pro startup Eco Fashion Labels
Autor(ka) práce: Jošek, Richard
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Lískovec, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce má za cíl vytvořit marketingový plán pro startup Eco Fashion Labels se zaměřením na marketingovou strategii mezinárodní expanze s využitím navržených komunikačních a propagačních nástrojů. Teoretická část popisuje vývoj marketingových koncepcí, specifika marketingu pro startupy a nástroje online marketingu. Součástí je i popis marketingového plánu a všech hlavních náležitostí, podle kterého je strukturována praktická část. Na závěr teoretické části je rozebrána problematika definice startupu a jeho hlavní charakteristiky. Praktická část práce začíná představením startupu Eco Fashion Labels. Následně je vypracována analýza vybraných evropských trhů z hlediska potenciálu v online prostředí, na kterou navazuje strategie vstupu na nejvhodnější trhy. Na základě analýzy je vytvořen marketingový plán pro Eco Fashion Labels, který obsahuje konkrétní návrhy propagačních nástrojů vhodných pro potřeby startupu. V rámci plánu je také alokován rozpočet pro jednotlivé marketingové aktivity v každé zemi a návrhy monitoringu a vyhodnocení. Na závěr jsou zmíněny přínosy práce pro startup.
Klíčová slova: marketingový plán; startup; online marketing; marketing; zahraniční expanze; udržitelná móda
Název práce: Proposal of a new marketing strategy for the startup Eco Fashion Labels
Autor(ka) práce: Jošek, Richard
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Lískovec, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis aims to create a marketing plan for the startup Eco Fashion Labels with a focus on the marketing strategy of international expansion using the proposed communication and promotional tools. The theoretical part describes the development of marketing concepts, the specifics of marketing for startups and online marketing tools. It also includes a description of the marketing plan and all the main requirements, according to which the practical part is structured. At the end of the theoretical part, the issue of the definition of a startup and its main characteristics is examined. The practical part of the thesis begins with the introduction of the startup Eco Fashion Labels. Subsequently, an analysis of selected European markets in terms of potential in the online environment is prepared, followed by a strategy of entering the most suitable markets. Based on the analysis, a marketing plan for Eco Fashion Labels is created, which contains specific proposals for promotional tools suitable for the needs of the startup. The plan also allocates a budget for individual marketing activities in each country and proposals for monitoring and evaluation. Finally, there are mentioned the benefits of the thesis for the startup.
Klíčová slova: marketing; marketing plan; startup; online marketing; international expansion; sustainable fashion

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 6. 2020
Datum podání práce: 24. 6. 2021
Datum obhajoby: 8. 9. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/73662/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: