Zhodnocení online komunikace Brna v oblasti cestovního ruchu z pohledu destinačních stakeholders

Název práce: Zhodnotenie online komunikácie Brna v oblasti cestovného ruchu z pohľadu desti-načných stakeholders
Autor(ka) práce: Kóšová, Martina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Luštický, Martin
Oponenti práce: Štumpf, Petr
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práca sa zaoberá problematikou online komunikácie turistickej destinácie Brno prostredníctvom webu turistického informačného portálu a príslušných účtov na sociálnych sieťach. Cieľom práce je zhodnotenie online komunikácie destinačnými stakeholders a návrh opatrení vedúcich k zlepšeniu identifikovaných slabín. Teoretická časť približuje základné oblasti týkajúce sa marketingu, cestovného ruchu a komunikačných nástrojov využívaných v online prostredí. Zhodnotenie súčasnej komunikácie v online prostredí, ktoré je súčasťou praktickej časti práce, je realizované formou obsahovej analýzy postavenej na výskumoch zahraničných autorov. Výstupy z analýzy zároveň slúžia ako podklady pre hĺbkové rozhovory so zástupcami kľúčových skupín stakeholders. Súčasťou praktickej časti práce je vyhodnotenie názorov respondentov na súčasnú online komunikáciu destinácie a návrh opatrení reflektujúcich zistené slabiny. Výsledky návrhov doporučení sú prezentované prostredníctvom praktických ukážok a realizácií, podkladom sú okrem samotných podnetov oslovených stakeholders taktiež dobré praktiky iných tuzemských či zahraničných destinácií.
Klíčová slova: stakeholders; cestovný ruch; online komunikácia; destinačný manažment; marketing
Název práce: Zhodnocení online komunikace Brna v oblasti cestovního ruchu z pohledu destinačních stakeholders
Autor(ka) práce: Kóšová, Martina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Luštický, Martin
Oponenti práce: Štumpf, Petr
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá problematikou online komunikace turistické destinace Brno prostřednictvím webu turistického informačního portálu a příslušných účtů na sociálních sítích. Cílem práce je zhodnocení online komunikace destinačními stakeholders a návrh opatření vedoucích ke zlepšení identifikovaných slabin. Teoretická část přibližuje základní oblasti týkající se marketingu, cestovního ruchu a komunikačních nástrojů využívaných v online prostředí. Zhodnocení současné komunikace v online prostředí, které je součástí praktické části práce, je realizované formou obsahové analýzy postavené na výzkumech zahraničních autorů. Výstupy z analýzy zároveň slouží jako podklady pro hloubkové rozhovory se zástupci klíčových skupin stakeholders. Součástí praktické části práce je vyhodnocení názorů respondentů na současnou online komunikaci destinace a návrh opatření reflektujících zjištěny slabiny. Výsledky návrhů doporučení jsou prezentovány prostřednictvím praktických ukázek a realizací, podkladem jsou kromě samotných podnětů oslovených stakeholders také dobré praktiky jiných tuzemských či zahraničních destinací.
Klíčová slova: online komunikace; stakeholders; marketing; cestovní ruch; destinační manažment
Název práce: Evaluation of online communication of Brno in tourism from the destination stakeholders' perspective
Autor(ka) práce: Kóšová, Martina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Luštický, Martin
Oponenti práce: Štumpf, Petr
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The diploma thesis deals with the issue of online communication of the tourist destination Brno through the website of the tourist information portal and relevant accounts on social networks. The aim of the work is to evaluate the online communication by destination stakeholders and to propose measures to improve the identified weaknesses. The theoretical part introduces the basic areas related to marketing, tourism and communication tools used in the online environment. Evaluation of current communication in the online environment, which is part of the practical part of the work, is carried out in the form of content analysis based on research by foreign authors. The outputs of the analysis also serve as a basis for in-depth interviews with representatives of key stakeholder groups. Part of the practical part of the work is the evaluation of respondents' opinions on the current online communication of the destination and the proposal of measures reflecting the identified weaknesses. The results of recommendations are presented through practical demonstrations and implementations, based not only on the suggestions of stakeholders but also on the good practices of other domestic or foreign destinations.
Klíčová slova: marketing; tourism; stakeholders; online communication; destination management

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 10. 2020
Datum podání práce: 27. 6. 2021
Datum obhajoby: 30. 8. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/74618/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: