Využití aktivizačních vyučovacích metod na obchodních akademiích
Název práce: | Využití aktivizačních vyučovacích metod na obchodních akademiích |
---|---|
Autor(ka) práce: | Kupková, Tereza |
Typ práce: | Diplomová práce |
Vedoucí práce: | Berková, Kateřina |
Oponenti práce: | Krpálková Krelová, Katarína |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Diplomová práce s názvem Využití aktivizačních vyučovacích metod na obchodních akademiích je zaměřena na výchovně vzdělávací proces a jeho prvky. Zabývá se především vyučovacími metodami. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Část teoretická je zaměřena na charakteristiku prvků výchovně vzdělávacího procesu, jelikož jejich vzájemnou interakcí je možné dosáhnout efektivního výchovně vzdělávacího procesu. Nejvýznamnější pozornost je věnována aktivizačním metodám, jejich členění a charakteristice. V praktické části jsou shrnuty výsledky z realizovaného výzkumu, který byl proveden na vybraných obchodních akademiích mezi žáky i učiteli. Cílem bylo zhodnotit znalost žáků aktivizačních metod a jejich využívání ve výuce. Zároveň byl výzkum také zaměřen na styly učení žáků. |
Klíčová slova: | aktivizační metoda; styl učení; styl vyučování; Distanční výuka |
Název práce: | The use of activation teaching methods in business academies |
---|---|
Autor(ka) práce: | Kupková, Tereza |
Typ práce: | Diploma thesis |
Vedoucí práce: | Berková, Kateřina |
Oponenti práce: | Krpálková Krelová, Katarína |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | The thesis called The use of activation teaching methods in business academies is focused on the educational process and its elements. It mainly deals with teaching methods. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on the characteristics of the elements of the educational process, as their mutual interaction can achieve an effective educational process. The most important attention is paid to activation methods, their classification and characteristics. The practical part summarizes the result of the research, which was conducted at selected business academies among students and teachers. The purpose of the research was to evaluate student’s knowledge of activation methods and their use in teaching. The research was also focused on student’s learning styles. |
Klíčová slova: | activation methods; teaching style; distance teaching; learning style |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Finance a účetnictví/Učitelství ekonomických předmětů pro střední školy |
---|---|
Typ studijního programu: | Magisterský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Ing. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta financí a účetnictví |
Katedra: | Katedra didaktiky ekonomických předmětů |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 27. 10. 2020 |
---|---|
Datum podání práce: | 6. 8. 2021 |
Datum obhajoby: | 9. 9. 2021 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/74888/podrobnosti |