Návrh marketingovej stratégie pre produkt Moody

Název práce: Návrh marketingovej stratégie pre start-up Body Moody – heating system
Autor(ka) práce: Radeková, Barbora
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Andera, Michal
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Startup Body Moody – heating system prichádza na trh s radikálne novým produktom a to hrejivým body, ktoré pomáha hlavne od menštruačných bolestí. Cieľom tejto práce je navrhnúť marketingovú stratégiu vhodnú pre vstup tohto nového produktu na trh. Pomocou sekundárnych dát poskytnutých od zakladateľky sa snaží analyzovať vhodnosť produktu pre jednotlivé spotrebiteľky. Na otázku nastavenia ceny sa snaží práca odpovedať pomocou kvantitatívneho výskumu, ktorý sa zaoberá vnímanou hodnotou produktu, takzvanou psychologickou cenou z pohľadu potenciálnych zákazníkov. Použitá metóda pre zistenie psychologickej ceny je van Westendorpov test cenovej citlivosti. V rámci dotazníkového šetrenia odpovedalo N=219 respondentov, z čoho N=106 respondentov malo určený rozsah cien a N=113 mohlo odpovedať bez obmedzení. Pre vyhodnotenie dát bolo použité spracovanie získaných dát do kumulatívnych kriviek a porovnávanie dát podľa rozdelenia dotazovaných skupín. Na základe analýz je spracovaný marketingový plán.
Klíčová slova: test cenovej citlivosti; van Westendorp; marketingová stratégia; marketingový plán
Název práce: Návrh marketingovej stratégie pre produkt Moody
Autor(ka) práce: Radeková, Barbora
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Andera, Michal
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Startup Body Moody - heating system přichází na trh s radikálně novým produktem a to hřejivým body, které pomáhá hlavně od menstruačních bolestí. Cílem této práce je navrhnout marketingovou strategii vhodnou pro vstup tohoto nového produktu na trh. Pomocí sekundárních dat poskytnutých od zakladatelky se snaží analyzovat vhodnost produktu pro jednotlivé spotřebitelky. Na otázku nastavení ceny se snaží práce odpovědět pomocí kvantitativního výzkumu, který se zabývá vnímanou hodnotou produktu, takzvanou psychologickou cenou z pohledu potenciálních zákazníků. Použitá metoda pro zjištění psychologické ceny je van Westendorp test cenové citlivosti. V rámci dotazníkového šetření odpovídali N = 219 respondentů, z čehož N = 106 respondentů mělo určený rozsah cen a N = 113 mohlo odpovědět bez omezení. Pro vyhodnocení dat bylo použito zpracování získaných dat do kumulativních křivek a porovnávání dat podle rozdělení dotazovaných skupin. Na základě analýz je zpracován marketingový plán.
Klíčová slova: marketingová strategie ; test cenové citlivosti; van Westendorp; marketingový plán
Název práce: Marketing strategy proposal for the start-up Body Moody – heating system
Autor(ka) práce: Radeková, Barbora
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Andera, Michal
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Start-up Body Moody – heating system is entering the market with a radically new product, a heating body wear that aims to ease menstrual pain. The goal of this paper is to propose a marketing strategy that would be suitable for this new product entering a market. The suitability of this product for its customers is analysed with the secondary data provided by the founder of the project. The following question of adequate pricing is being answered via a quantitative research. This explores the perceived value of the product, so called psychological price from the point of view of the potential customers. The used research method is Van Westendorp´s price sensitivity test. The questionnaire was answered by N=219 respondents, out of which N=106 filled the variant with a given price range for their answers and N=113 filled the variant with no price range. To evaluate the data, the price reflecting answers were put into cumulative graph lines and the groups of respondents were compared. Based on the mentioned analyses is proposed a marketing plan.
Klíčová slova: marketing strategy; price sensitivity test; van Westendorp; marketing plan

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 1. 2021
Datum podání práce: 25. 8. 2021
Datum obhajoby: 8. 9. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/77377/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: