Zvýšení výkonosti PPC kampaní e-shopu Douglas.cz

Název práce: Zvýšení výkonosti PPC kampaní e-shopu Douglas.cz
Autor(ka) práce: Nguyenová, Tai Linh
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce za zabývá tématem PPC reklamy a jejího využití v kontextu online marketingového komunikačního mixu vybraného e-shopu. Cílem práce byla analýza PPC reklam v systému Sklik, návrh optimalizačních řešení a následná implementace a průběžná optimalizace ke zvýšení efektivity a výkonu PPC kampaní. Teoretická část práce se věnuje tématice marketingového mixu, a to především v kontextu online marketingu. Dále se zaměřuje na PPC marketing – typy reklam, strukturu a nástroje pro vyhodnocení a optimalizaci. Praktická část analyzuje výchozí stav kampaní a na základě nedostatků jsou představeny optimalizační kroky, které jsou následně implementovány a zhodnoceny. Hlavním přínosem diplomové práce je praktická ukázka optimalizačního procesu pro zvýšení výkonu, efektivity a tržeb kampaní.
Klíčová slova: PPC reklama; online marketing; internetový marketing; Sklik; online marketingové nástroje
Název práce: Improving Performance of Douglas.cz PPC Campaigns
Autor(ka) práce: Nguyenová, Tai Linh
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis deals with the topic of PPC advertising and its use in the context of the online marketing communication mix of a selected e-shop. The aim of the thesis was the analysis of PPC ads in the Sklik system, the design of optimization solutions and subsequent implementation and ongoing optimization to increase the effectiveness and performance of PPC campaigns. The theoretical part deals with the topic of the marketing mix, especially in the context of online marketing. The focus is also on PPC marketing – types of ads, structure and tools for evaluation and optimization. The practical part analyzes the initial state of campaigns and based on the shortcomings, optimization steps are presented, then implemented and evaluated. The main contribution of the thesis is a practical demonstration of the optimization process to increase the performance, efficiency and sales of campaigns.
Klíčová slova: digital marketing; online marketingové nástroje; Sklik; online marketing tools; PPC advertising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 11. 2020
Datum podání práce: 25. 8. 2021
Datum obhajoby: 8. 9. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/76365/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: