Marketingová strategie společnosti LUSH na českém trhu

Název práce: Marketingová strategie společnosti LUSH na českém trhu
Autor(ka) práce: Bui, Ngoc Hoa
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou strategii společnosti LUSH na českém trhu. Tato práce je strukturována do dvou částí, teoretické a praktické části. Teoretická část se zaměřuje na charakteristiku marketingu a popsání marketingových nástrojů jako SWOT analýza nebo marketingový mix. Dále jsou v této kapitole charakterizovány pojmy: značka, green marketing a CSR. Praktická část analyzuje stávající marketingovou strategii pomocí několika analýz: analýzy marketingového mixu, analýzy konkurence a SWOT analýzy. Součástí praktické části je vlastní marketingové šetření. V závěru bakalářské práce jsou formulovány návrhy na zlepšení dle zjištění z provedených analýz a dotazníkového šetření.
Klíčová slova: SWOT analýza; green marketing; CSR; LUSH; marketingová strategie; marketing mix
Název práce: Marketing strategy of LUSH company on the Czech market
Autor(ka) práce: Bui, Ngoc Hoa
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to analyze marketing strategy of company called LUSH on the Czech market. This bachelor thesis is structured into two parts, theoretical and practical. The theoretical is focused on defining marketing and marketing tools such as SWOT analysis or marketing mix. Furthermore, terms like brand, green marketing and CSR are also characterized in this chapter. The practical part analyzes the current marketing strategy by using several analyzes: marketing mix analysis, competition analysis and SWOT analysis. Part of the practical part is own questionnaire survey. At the end of the bachelor thesis suggestions for improvement are formulated based on findings from the analysis and questionnaire survey.
Klíčová slova: marketing strategy; marketing mix; SWOT analysis; green marketing; CSR; LUSH

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 3. 2018
Datum podání práce: 24. 4. 2019
Datum obhajoby: 28. 5. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/65632/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: