Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače

Název práce: Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Autor(ka) práce: Předotová, Eva
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Bruckner, Tomáš
Oponenti práce: Dziaková, Barbora
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá optimalizací webových stránek pro vyhledávače, s přihlédnutím ke specifikům elektronických obchodů. V úvodu práce jsou uvedeny základní principy fungování webových vyhledávačů a zmapován vývoj vyhledávacích algoritmů vyhledávače Google, u kterých je zkoumán dopad na používané SEO metody. V další části je představena metodologie, na jejímž základě byla provedena SEO analýza elektronického obchodu Zdravetricko.cz a navržena vhodná opatření za účelem optimalizace jeho technického a obsahového stavu, která povedou ke zvýšení pozic e-shopu ve výsledcích organického vyhledávání vyhledávače Google. V závěru práce jsou prezentovány výsledky dosažené implementací navržených změn a zhodnocen jejich přínos jak na pozice e-shopu, tak na objem organické návštěvnosti a výši tržeb.
Klíčová slova: SEO; Vyhledávací algoritmus; On-page faktory; PageRank; E-commerce; Analýza klíčových slov; Optimalizace pro vyhledávače; Off-page faktory
Název práce: Optimization of the e-shop Zdravetricko.cz, its technical condition and content for search engines
Autor(ka) práce: Předotová, Eva
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Bruckner, Tomáš
Oponenti práce: Dziaková, Barbora
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with the search engine optimization of websites (SEO) whilst considering the specifics of electronic shops. The theoretical part summarizes the basic principles of how web search engines work and provides an overview of the development of Google search algorithms and their impact on SEO methods. The following chapter describes the methodology that was used to analyse the electronic shop Zdravetricko.cz and to design appropriate measures with the intention of optimizing its technical and content state, leading to an increase in ranking within the organic search results of the Google search engine. At the end of the work, the results achieved by the implementation of the proposed changes and their contribution to the ranking of the e-shop in the search results, to the volume of organic traffic and to the number of sales are presented.
Klíčová slova: Search engine optimization; SEO; Search algorithms; Keyword analysis; On-page factors; PageRank; E-commerce; Off-page factors

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační systémy a technologie
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 11. 2020
Datum podání práce: 30. 11. 2021
Datum obhajoby: 25. 1. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/74993/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: