Dopad mTurismu na spotřební chování účastníků cestovního ruchu

Název práce: Dopad mTurismu na spotřební chování účastníků cestovního ruchu
Autor(ka) práce: Khabibullina, Iuliia
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vaško, Martin
Oponenti práce: Petrů, Zdenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tradičně se mobilní zařízení používala jen pro komunikaci. S rozvojem mobilní infrastruktury a mobilního internetu se chytrý telefon stal zdrojem zábavy a pomocníkem potřebným pro každodenní život. V souvislosti s rostoucím výkonem chytrých telefonů se začal rozvíjet i mTurismus, což je využití mobilních zařízení v cestovním ruchu. Dnes turista využívá mobilní zařízení ve všech fázích nákupního rozhodovacího procesu. Využívání mobilních technologií v cestovním ruchu přineslo turistům mnoho výhod, což změnilo jejich spotřební chování, a dokonce i transformovalo nákupní rozhodovací proces. Hlavním cílem této diplomové práce je analyzovat vliv mTurismu na spotřební chování jednotlivých věkových kohort v každé fázi nákupního rozhodovacího procesu.
Klíčová slova: Nákupní rozhodovací proces; Cestovní ruch; Generační rozdíly; Spotřební chování; mTurismus; Generace
Název práce: Impact of mTourism on consumer behaviour of tourists
Autor(ka) práce: Khabibullina, Iuliia
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vaško, Martin
Oponenti práce: Petrů, Zdenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Traditionally, mobile devices were used only for communication. With the development of mobile infrastructure and mobile Internet, the smartphone has become a source of entertainment and an essential assistant in everyday living. Such a phenomenon as mTourism, the use of mobile devices in tourism, has also begun to develop. Today, tourists use mobile devices at all stages of the purchase decision-making process. The use of mobile technologies in tourism has brought many benefits to tourists, changing their consumer behavior and even transforming the process of making purchase decisions. The main purpose of this diploma thesis is to analyze the impact of mTourism on the consumer behavior of individual age cohorts at each stage of the purchase decision-making process.
Klíčová slova: mTourism; Tourism; Generations; Generational differences; Purchase decision-making process; Consumer behavior

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 1. 2021
Datum podání práce: 10. 12. 2021
Datum obhajoby: 20. 1. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/75834/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: