Role implementace umělé inteligence v maloobchodním marketingu/e-commerce

Název práce: The Role of AI in the Society
Autor(ka) práce: Zhai, Luyi
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Štěrbová, Ludmila
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The research paper provides the reader with fundamental knowledge about the role of artificial intelligence in society and attempts to provide an answer to how important it is to the consumer of offline retail services in the Czech Republic. The paper offers an extensive literature review with a discussion of arguments for and against AI. The research includes primary data of 101 respondents rating top 5 retail chains in Prague based on a framework proposed by the popular American store critic Field Agent. The data collection finds out that the level of technological advancement is not as important to the respondents. In fact, the two most important factors are consumer experience and satisfaction with store size. Besides the limited group interview, the researcher manages to provide descriptive statistics and correlational analysis so that further resources with less limited resources can expand upon the current findings. The stakeholders of this research are primarily the retail owners who are hesitant about using the technology but would like to find out how to remain competitive and would like to see what their customers value most.
Klíčová slova: aritificial intelligence; retail; decision; factors; CRM; machine learning; Retailing; strategy; automation; big data; futuristic view
Název práce: Role implementace umělé inteligence v maloobchodním marketingu/e-commerce
Autor(ka) práce: Zhai, Luyi
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Štěrbová, Ludmila
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Výzkum poskytuje čtenáři základní poznatky o roli umělé inteligence ve společnosti a snaží se odpovědět na to, jak důležitá je pro spotřebitele offline maloobchodních služeb v České republice. Tento dokument nabízí rozsáhlý přehled literatury pojednávající o výhodách a nevýhodách umělé inteligence. Výzkum zahrnuje primární data 101 respondentů, kteří hodnotí 5 nejlepších obchodních řetězců v Praze na základě rámce navrženého populárním americkým oborovým kritikem Field Agent. Sběr dat ukazuje, že úroveň technologického pokroku není pro respondenty až tak důležitá. Ve skutečnosti jsou dva nejdůležitější faktory spotřebitelská zkušenost a spokojenost s velikostí podniku. Kromě omezeného skupinového rozhovoru se výzkumníkovi daří poskytovat deskriptivní statistiky a korelační analýzu, takže další zdroje s méně omezenými zdroji mohou rozšířit aktuální zjištění. Hlavními účastníky tohoto výzkumu jsou maloobchodníci, kteří váhají s používáním technologie, ale rádi by zjistili, jak si udržet konkurenceschopnost a zjistit, čeho si jejich zákazníci nejvíce cení.
Klíčová slova: Umělá inteligence; maloobchodní; rozhodnutí; faktory; CRM; strojové učení; Maloobchodní; strategie; automatizace; velká data; futuristický pohled

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 9. 2020
Datum podání práce: 11. 12. 2021
Datum obhajoby: 17. 1. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/74109/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: