Možnosti programu Cinema 4D při tvorbě komplexní 3D scény ve videohrách
Název práce: | Možnosti programu Cinema 4D při tvorbě komplexní 3D scény ve videohrách |
---|---|
Autor(ka) práce: | Dolejš, Ondřej |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Bubeníček, Jan |
Oponenti práce: | Dušek, Václav |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Bakalářská práce je zaměřená na využití programu Cinema 4D při zpracovávání komplexní 3D scény. Má za úkol provést čtenáře kompletním procesem. Teoretická část má za úkol čtenáři přiblížit možnosti 3D grafiky, a tak se zaměřuje na její historický vývoj, a na základní funkce programu Cinema 4D a problémy s nimi spjaté. Následně pak představí pokročilejší funkce programu, které jsou během procesu tvorby komplexní 3D scény potřebné. V praktické části provede bakalářská práce čtenáře každým jednotlivým krokem tvorby za pomoci aplikování poznatků z teoretické části. Od landscapingu, po tvorbu modelů, až po jejich dosazení do scény a její následný import do Unreal Engine 4. |
Klíčová slova: | 3D grafika; videohra; design úrovně; herní engine; program; Cinema 4D |
Název práce: | Possibilities of Cinema 4D programe in creation of komplex 3D scene in videogames |
---|---|
Autor(ka) práce: | Dolejš, Ondřej |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Bubeníček, Jan |
Oponenti práce: | Dušek, Václav |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | This Bachelors thesis focuses on the usage of Cinema 4D in komplex 3D scene creation. The thesis aims to explain the whole process to its readers. The theoretical part of this thesis aims to explain the possiblities of 3D graphics to the readers. It focuses on its history, the basic functions of the Cinema 4D programe and the issues tied to its usage. This part later explains more komplex function, that the Cinema 4D provides for creating komplex 3D scenes. The practical part of this thesis shows the readers all the steps for creating a complex 3D scene using Cinema 4D software and will apply the theory explained in previous chapters. From landscaping, model creation to fitting these models into scenes and its subsequent import into the Unreal Engine 4. |
Klíčová slova: | 3D graphics; programe; Cinema 4D; videogame; level design; game engine |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Aplikovaná informatika/Multimédia v ekonomické praxi |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta informatiky a statistiky |
Katedra: | Katedra multimédií |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 28. 1. 2021 |
---|---|
Datum podání práce: | 8. 5. 2022 |
Datum obhajoby: | 16. 6. 2022 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/75937/podrobnosti |