Marketingová strategie společnosti Manufaktura

Název práce: Marketingová strategie společnosti Manufaktura
Autor(ka) práce: Rosová, Tereza
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je ověřit úspěšnost současné marketingové strategie firmy Manufaktura a navrhnout zlepšení této strategie na základě vlastního spotřebitelského výzkumu. První část je věnována rešerši literatury věnované marketingové strategii a shrnutí již existujících studií zkoumajících chování spotřebitelů vůči zeleným (přírodním) produktům. V praktické části je provedena analýza současné marketingové strategie firmy Manufaktura ve srovnání s konkurencí, a analýza vlastního spotřebitelského výzkumu zkoumajícího postoj českých spotřebitelů vůči přírodní kosmetice, jejich spotřebitelské chování a nákupní chování u značky Manufaktura. Výsledná doporučení vyplývající z vlastního výzkumu jsou rozdělena na základě kategorií marketingového mixu.
Klíčová slova: přírodní kosmetika; marketing kosmetiky; Manufaktura; marketingová strategie
Název práce: Marketing Strategy of Manufaktura
Autor(ka) práce: Rosová, Tereza
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main objective of this thesis is to analyze current marketing strategy of Manufaktura and to propose improvements based on primary consumer research. The first part of the thesis is devoted to literature review and knowledge summary of foreign research on consumer attitude towards green products. In the practical part of the thesis, there is an analysis of Manufaktura’s marketing strategy in comarison to its main competitors. The practical part also presents results and discussion of the primary consumer research on consumer cosmetics preferences, attitude towards natural cosmetics and consumer behaviour regarding Manufaktura products. The final recommendations for the improvement of the current strategy are divided into marketing mix categories.
Klíčová slova: natural cosmetics; cosmetics marketing; Manufaktura; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 6. 2021
Datum podání práce: 18. 4. 2022
Datum obhajoby: 1. 6. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/77200/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: