Výkonnost mobilních bankovních aplikací a jejich využití v direct marketingu

Název práce: Výkonnost mobilních bankovních aplikací a jejich využití v direct marketingu
Autor(ka) práce: Třeček, Jakub
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Šimek, David
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá mobilním bankovnictvím a jeho využitím k plnění potřeb klientů a bank. Jejím cílem je identifikovat významné trendy ovlivňující bankovnictví, specifika a potenciál mobilního bankovnictví. Následně pomocí benchmarkingu ohodnotit výkonnost mobilních bankovnictví dostupných na českém trhu pohledem potřeb klientů a potřeb plnění prodejních cílů bank. Klientské potřeby jsou zjištěny pomocí kvantitativního výzkumu. Potřeby bank ve spojení s mobilním bankovnictvím vychází z analýzy a prioritizace současných produktových portfolií a produktů v nich dle dopadu na tvorbu příjmů a vhodnosti k prodeji přes mobilní bankovnictví formou direct marketingu. Výstupem je pořadí českých bankovních aplikací dle jejich výkonnosti v naplňování identifikovaných potřeb klientů a bank. Na výstupy navazují konkrétní doporučení ke zvýšení výkonnosti mobilních bankovnictví na českém trhu, která pomohou bankám zlepšit zákaznickou zkušenost s nimi.
Klíčová slova: Mobilní bankovnictví; Mobilní aplikace; Zákaznická zkušenost; Direct marketing
Název práce: Performance of mobile banking apps and their use in direct marketing
Autor(ka) práce: Třeček, Jakub
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Šimek, David
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The focus of this thesis is mobile banking and its potential in fulfilling the needs of its customers and banks themselves. Its goal is to identify significant trends forming banking sector, specifics and potential of mobile banking. Consequently, by using benchmarking methods evaluate performance of mobile banking apps on Czech market by combining the interests of end customers and the needs of accomplishing sales targets of banks. Customer needs are based on quantitative research. Banks needs regarding mobile banking are based on analysis and prioritization of current product portfolios, evaluated in their impact on generated revenues and suitability of being sold using mobile banking by specific direct marketing tools. The main outcome is evaluated performance of selected mobile banking apps available on Czech market based on the needs of customers and banks. Using this outcome and other findings, specific recommendations for each bank describing how to increase performance of its mobile banking and improve customer experience were formulated.
Klíčová slova: Mobile app; Customer experience; Mobile banking; Direct marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 6. 2021
Datum podání práce: 18. 4. 2022
Datum obhajoby: 8. 6. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/77139/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: