CSR v oblasti bankovnictví

Název práce: CSR v oblasti bankovníctva
Autor(ka) práce: Baculíková, Tamara
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Legnerová, Kateřina
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalárska práca sa zaoberá konceptom CSR v bankovníctve a vplyvom CSR komunikácie na zákazníkov bánk. Jej cieľom je porovnať CSR komunikáciu na vzorke vybraných bánk v Česku a na Slovensku, zistiť CSR preferencie zákazníkov bánk a zhodnotiť, ako CSR komunikácia vplýva na image banky, zákaznícku spokojnosť a na nákupné a odporúčacie správanie zákazníkov. Teoretická časť práce sa venuje predstaveniu konceptu CSR, aplikácii CSR konceptu v bankovníctve a vplyvu CSR komunikácie na zákazníka bankovníctve. Praktická časť pozostáva z porovnania CSR komunikácie na vybranej vzorke komerčných bánk v Česku a na Slovensku a pomocou metódy dotazníkového šetrenia na vzorke 303 respondentov sú zhodnotené preferencie CSR komunikácie komerčných bánk a vplyv CSR komunikácie na image banky, na zákaznícku spokojnosť a nákupné a odporúčacie správanie zákazníkov. Na základe vyhodnotenia porovnania a dotazníkového šetrenia sú bankám poskytnuté odporúčania.
Klíčová slova: Česká republika; bankovníctvo; spoločenská zodpovednosť firiem (CSR); Slovenská republika; zákazník
Název práce: CSR v oblasti bankovnictví
Autor(ka) práce: Baculíková, Tamara
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Legnerová, Kateřina
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá konceptem CSR v bankovnictví a vlivem CSR komunikace na zákazníky bank. Jejím cílem je porovnat CSR komunikaci na vzorku vybraných bank v Česku a na Slovensku, zjistit CSR preference zákazníků bank a zhodnotit, jak CSR komunikace ovlivňuje image banky, zákaznickou spokojenost a nákupní a doporučující chování zákazníků. Teoretická část práce se věnuje představení konceptu CSR, aplikaci CSR konceptu v bankovnictví a vlivu CSR komunikace na zákazníka bankovnictví. Praktická část sestává z porovnání CSR komunikace na vybraném vzorku komerčních bank v Česku a na Slovensku a pomocí metody dotazníkového šetření na vzorku 303 respondentů jsou zhodnoceny preference CSR komunikace komerčních bank a vliv CSR komunikace na image banky, na zákaznickou spokojenost a nákupní a doporučující chování zákazníků . Na základě vyhodnocení srovnání a dotazníkového šetření jsou bankám poskytnuta doporučení.
Klíčová slova: společenská odpovědnost firem (CSR); bankovnictví; zákazník; Česká republika; Slovenská republika
Název práce: CSR in the banking sector
Autor(ka) práce: Baculíková, Tamara
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Legnerová, Kateřina
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with the concept of CSR in the banking sector and the impact of CSR communication on bank customers. Its aim is to compare CSR communication on a sample of selected banks in the Czech Republic and Slovakia, to find out the CSR preferences of bank customers and to evaluate what are the effects of CSR communication on the bank's image, customer satisfaction and customer buying and recommending behaviour. The theoretical part of the thesis deals with the introduction of the CSR concept, the application of the CSR concept in the banking sector and the impact of CSR communication on the banking customer. The practical part consists of comparing CSR communication on a selected sample of commercial banks in the Czech Republic and Slovakia and using the questionnaire survey method on a sample of 303 respondents evaluates the CSR communication preferences of commercial banks and the impact of CSR communication on the bank image, customer satisfaction and customer buying and recommending behaviour. Based on the evaluation of the comparison and the questionnaire survey, recommendations are provided to the banks.
Klíčová slova: corporate social responsibility (CSR); banking sector; customer; Czech Republic; Slovak Republic

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 6. 2021
Datum podání práce: 27. 4. 2022
Datum obhajoby: 1. 6. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/77274/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: