Analýza dopadu Covid-19 na chování spotřebitelů kávy a na podnikání v oblasti kavárenství

Název práce: Analýza dopadu Covid-19 na chování spotřebitelů kávy a na podnikání v oblasti kavárenství
Autor(ka) práce: Zunová, Nikola
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Machková, Hana
Oponenti práce: Tóth, Andrej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá dopadem pandemie Covid-19 na chování spotřebitelů kávy a na podnikání kaváren. Hlavním cílem práce je analyzovat změny chování a preferencí českých spotřebitelů na trhu kávy v důsledku pandemie Covid-19 z pohledu kaváren. Dílčím cílem práce je porovnání dopadů pandemie na velký řetězec kaváren a na malé soukromé kavárny v České republice. Diplomová práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se zabývá vymezením spotřebitelského chování, a to jak z teoretického, tak praktického hlediska. Druhá kapitola se věnuje světovému trhu kávy, včetně současných trendů a dopadů pandemie Covid-19. Poslední kapitola analyzuje dopady pandemie Covid-19 na podnikání vybraných kaváren formou případové studie.
Klíčová slova: pandemie; spotřebitel; zákazník; spotřebitelské chování; spotřeba; káva; kavárna; Covid-19
Název práce: Analysis of the impact of COVID-19 on coffee consumer behaviour and on coffee shop industry
Autor(ka) práce: Zunová, Nikola
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Machková, Hana
Oponenti práce: Tóth, Andrej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis focuses on the impact of the COVID-19 pandemic on consumer behaviour and on coffee shop industry. The main aim of the thesis is to analyse changes in consumer behaviour and preferences of Czech coffee consumers during the pandemic crisis. The partial aim of the thesis is to evaluate different impacts of the pandemic on big chain coffeehouse and small private coffeehouses. The thesis is divided into three parts. First part describes the theoretical and practical framework of consumer behaviour. Second part is focused on the latest trends and impacts of COVID-19 on coffee sector. The last part analyses the impact of COVID-19 pandemic on selected coffeehouses based on case study.
Klíčová slova: COVID-19; consumer; customer; pandemic; consumer behaviour; consumption; coffee; coffeehouse

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 8. 2021
Datum podání práce: 28. 4. 2022
Datum obhajoby: 31. 5. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/77521/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: