Lokální marketing vybrané pobočky Bageterie Boulevard

Název práce: Lokální marketing vybrané pobočky Bageterie Boulevard
Autor(ka) práce: Ježek, Matěj
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Čermáková, Elvíra
Oponenti práce: Chvátalová, Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá lokálním marketingem vybrané pobočky řetězce rychlého občerstvení Bageterie Boulevard. Cílem práce je navržení lokálních marketingových kampaní, které by pobočka v budoucnosti mohla implementovat do své marketingové strategie. Teoretická část práce je věnována problematice franchise a lokálního marketingu, marketingovému mixu, komunikačnímu mixu společně s jeho nástroji a v neposlední řadě analytickým nástrojům, které zpravidla bývají základem kvalitních lokálních marketingových kampaní. Praktická část se v úvodu věnuje nejdříve řetězci Bageterie Boulevard a dále pak přibližuje vybranou pobočku Bageterie Boulevard Francouzská. Posléze se praktická část zabývá vymezením a analýzou zájmové oblasti pobočky a kvalitativním výzkumem, který byl zaměřen na osoby cizí státní příslušnosti navštěvující pobočku. Závěrem práce je navržení lokálních marketingových kampaní, které vycházejí především z výsledků provedeného vlastního výzkumu.
Klíčová slova: fast food; lokální marketing; marketing; reklama; rychlé občerstvení
Název práce: Local marketing of the selected Bageterie Boulevard restaurant
Autor(ka) práce: Ježek, Matěj
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Čermáková, Elvíra
Oponenti práce: Chvátalová, Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the local marketing of a selected restaurant of the fast-food chain Bageterie Boulevard. The thesis aims to propose local marketing campaigns that the restaurant could implement in its future marketing strategy. The theoretical part of the thesis is devoted to the issues of the franchise and local marketing, the marketing mix, the communication mix together with its tools, and finally, the analytical tools, which are usually the basis of good local marketing campaigns. The practical part firstly focuses on the Bageterie Boulevard chain and then introduces the selected Bageterie Boulevard Francouzská restaurant. Subsequently, the practical part deals with the demarcation and analysis of the restaurant's area of interest and the qualitative research that focuses on foreign nationals visiting the restaurant. The thesis concludes by proposing local marketing campaigns based mainly on the results of the conducted research.
Klíčová slova: fast-food; advertisement; marketing; local marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 7. 2021
Datum podání práce: 28. 4. 2022
Datum obhajoby: 2. 6. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/77391/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: