Marketingové komunikace společnosti Bonami

Název práce: Marketingové komunikace společnosti Bonami
Autor(ka) práce: Budská, Lucie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Sadílek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce analyzuje marketingové komunikace společnosti Bonami. Společnost Bonami je českou společností prodávající nábytek a doplňky do domácnosti. Cílem práce je zjistit vnímání marketingových komunikací cílovými skupinami. Teoretická část se věnuje definici marketingu, marketingovým strategiím, marketingovému mixu a komerčním komunikacím. Praktická část je věnována představení společnost Bonami a její historii, vypracování SWOT analýzy, analýzou konkurence a analýzou stávajících forem marketingových a komerčních komunikací. Součástí je také vlastní terénní dotazníkové šetření, analýza vnímání marketingových komunikací společnosti a návrhy a doporučení do budoucna.
Klíčová slova: marketing; marketingový mix; marketingové strategie; marketingové komunikace; SWOT analýza; sociální sítě; konkurenční analýza
Název práce: Marketing Communications of the company Bonami
Autor(ka) práce: Budská, Lucie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Sadílek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis analyses the marketing communications of the company Bonami. Bonami is a Czech company selling furniture and household accessories. The work aims to find out the perception of marketing communications by target groups. The theoretical part deals with the definition of marketing, marketing strategies, marketing mix and commercial communications. The practical part is devoted to the introduction of Bonami and its history, development of SWOT analysis, analysis of competition and analysis of existing forms of marketing and commercial communications. It also includes a questionnaire survey, an analysis of the perception of the company’s marketing communications and proposals and recommendations for the future.
Klíčová slova: marketing; marketing mix; marketing strategies; marketing communications; SWOT analysis; social media; competitive analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 6. 2021
Datum podání práce: 28. 4. 2022
Datum obhajoby: 30. 5. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/77328/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: