Návrh mezinárodní marketingové strategie společnosti Rolux, s.r.o. na rakouském trhu

Název práce: Návrh mezinárodní marketingové strategie společnosti Rolux, s.r.o. na rakouském trhu
Autor(ka) práce: Chrudinová, Linda
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Čermáková, Elvíra
Oponenti práce: Sadílek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Kvalitně provedená marketingová strategie je důležitou součástí obchodních aktivit jakékoliv firmy. To se ještě umocňuje, pokud firma plánuje působit na zahraničních trzích. Pro firmy je proto zásadní poznat zahraniční trh a zároveň také držet tempo s novými technologiemi. Z tohoto důvodu je nezbytné provést kritickou analýzu současné situace firmy i vnějšího prostředí. V této diplomové práci byly získány teoretické poznatky z mezinárodního marketingu, které byly uplatněny při řešení případu konkrétní společnosti Rolux. Návrh marketingové strategie společnosti v Rakousku byl umožněn také díky hloubkovému osobnímu rozhovoru, dotazníkovému šetření mezi stávajícími zákazníky společnosti z ČR a Rakouska a v neposlední řadě díky interním datům, které společnost poskytla.
Klíčová slova: marketingová komunikace; Rakousko; online marketing; mezinárodní marketingová strategie
Název práce: Proposal of international marketing strategy of Rolux, s.r.o. on the Austrian market
Autor(ka) práce: Chrudinová, Linda
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Čermáková, Elvíra
Oponenti práce: Sadílek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
A well-executed marketing strategy is an important part of any company's business activities. This is exacerbated if the company operates in foreign markets. It is therefore essential for companies to get to know foreign market and keep pace with new technologies. For this reason, it is necessary to perform a critical analysis of the current situation of the company and the external environment. In this diploma thesis, theoretical knowledge of international marketing was obtained, which was applied in solving the case of a particular company Rolux. The proposal of the company's marketing strategy in Austria was also made possible thanks to a perosnal interview, a questionnaire survey among the company's existing customers from the Czech Republic and Austria and also thanks to internal data provided by the company.
Klíčová slova: international marketing strategy; online marketing; marketing communication; Austria

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 6. 2021
Datum podání práce: 28. 4. 2022
Datum obhajoby: 2. 6. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/77222/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: