Marketingová kampaň vybrané značky

Název práce: Marketingová kampaň vybrané značky
Autor(ka) práce: Reichertová, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je analýza exekuce marketingové kampaně v kamenných prodejnách a online prostředí, a to pomocí komparace různých forem komunikace v obchodě, na webu či v letáku. Dále je proveden průzkum pomocí vlastního dotazníkového šetření. Na základě vlastního výzkumu jsou doporučeny změny, které mají pomoci kampaň vylepšit. V práci byla použita metodika kvalitativní pro porovnání teorie s praxí a kvantitativní při vyhodnocení dotazníkového šetření. Diplomová práce je rozdělena do dvou kapitol. První kapitola obsahuje literární rešerši se třemi podkapitolami: marketingová komunikace, marketingová strategie a značka. Druhá kapitola diplomové práce se zaměřuje na použití teoretických poznatků v praxi.
Klíčová slova: marketingová komunikace; marketingová kampaň; značka
Název práce: Marketing campaign of the selected brand
Autor(ka) práce: Reichertová, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to analyze the execution of a marketing campaign in stores and e-shops, by comparing various forms of communication in the store, on the web, or in leaflets. Furthermore, a questionnaire survey is conducted. Based on the results of the research, changes are recommended to help improve the campaign. In this thesis, a qualitative methodology was used to compare theory with practice and quantitative methodology in the evaluation of the questionnaire survey. The diploma thesis is divided into two chapters. The first chapter contains a literature search with three subchapters: marketing communication, marketing strategy, and brand. The second chapter of this diploma thesis focuses on the application of theoretical knowledge in practice.
Klíčová slova: marketing campaign; brand; marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 1. 2021
Datum podání práce: 28. 4. 2022
Datum obhajoby: 2. 6. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/75853/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: